• Aros02

Helkroppstråden

Påven Johanna skrev 2014-12-06 23:18:39 följande:

Tja, jag gungar ibland på hälarna, sätter armbågarna på bordet, sträcker mig efter saltet utan att först ha bandagerat brösten och så vidare. Det händer att rumpan rör sig under kaftanen också. 

Haha, syndare där!

Men du är ju påven så jag kan inte ge dig några katolska påföljder i form av biktning, bidrag till din egen kyrka osv. :)
  • Aros02
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-07 08:31:50 följande:

Lägger in en mörk blygsam första bild.

Ja nu är du inte längre FL oskuld, nu e det bara att köra så det ryker! :)
  • Aros02
    Anonym (UFOT TOFU) skrev 2014-12-07 09:16:50 följande:

Vill du åka i mitt rymdskepp? Frågar inte vem som helst.

Årsmodell? Snittförbrukning? Hur långt når man på en tank? Tankställen? Känner mig skitnyfiken på ditt fordon!
  • Aros02
    Anonym (UFOT TOFU) skrev 2014-12-07 09:16:50 följande:

Vill du åka i mitt rymdskepp? Frågar inte vem som helst.

Framförallt, impar det på tjejer?
  • Aros02
    Anonym (UFOT TOFU) skrev 2014-12-07 12:59:28 följande:

Då mitt rymdskepp drivsystem drivs av mörk materia lagras inget utan är direktverkande.

Satan du kan åka till rymdens slut. Berätta mera sen!!
  • Aros02
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:42:40 följande:

Självklart använder du "du måste vara ful"-kortet. Jag och exet postade några bilder här för att egga varandra ett tag, det var knappast någon som tyckte jag var ful.

Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.

Vad vill du ha sagt? Fattar ingenting. Du tuggar bara fradga!
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-07 22:20:28 följande:

Vilka tråkigheter det var här!!

Bjuder på en adventsbild...

Väldigt vacker bild!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-07 22:26:16 följande:

Visar baksidan åt den tråkiga stämningen. 

Fattar inte att ingen ätit det där geléhjärtat än??.. Pussar in det i munnen och tittar bakom!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-07 20:56:54 följande:

Det är väl bäst jag söker mig till en terapeut då om jag är så sjuklig. Ni vinner.

Kom igen nu NT!..

Om du vill sluta lägga upp bilder så sluta, om du vill fortsätta så fortsätt! Bara du vet vad du vill och vad som är bäst för dig!

Har egentligen bara ett råd. Låt inte negativa människor diktera eller påverka ditt liv!

Sätt på skygglappar som stänger dem ute och som gör att du bara ser en solig värld! :)
Svar på tråden Helkroppstråden