• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-11-06 08:58:37 följande:

Den stora frågan är ju VARFÖR du ska i dom.....? Flört
    När jag kommer ska dom ju av ändå...
    Jösses vad du och jag kommer hit och dit.... ingen ordning på torpetFoten i munnen.
    Hört talas om förargelseväckande beteende{#emotions_dlg.djavulsk}?
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-06 08:19:56 följande:
    Klä-på-dags!

Godmorgon!!

God morgon! Linne eller vad fan det heter och jeans, bara älskar den kombon, sen att det är på dig göra saken totalt fulländat! Görvackert!
  • Mattias39
    GoodMangoo skrev 2013-11-06 09:02:43 följande:
    Jösses vad du och jag kommer hit och dit.... ingen ordning på torpetFoten i munnen.
    Hört talas om förargelseväckande beteende{#emotions_dlg.djavulsk}?

Spela inte svår nu... ;)
    Loket har redan lovat bort dig till mig... Glad
  • swed38gbg

Klä-på-dagsDrömmer!
    GodmorgonSolig!!
    Godmorgon! Läcker posering med vriden kropp å alltid hett med svarta string...vad sugen man blir =)
  • GoodMangoo

Ja... det heter ta mig fan linne Flört Vaknat på fel sida idag PPP ???

Mattias39 skrev 2013-11-06 09:22:39 följande:

Spela inte svår nu... ;)
    Loket har redan lovat bort dig till mig... Glad

..... som högsta vinstenDrömmer?? Utgår ifrån att du kommer "snurra mig som lilla hjulet" på din..... Skrattande?
    swed38gbg skrev 2013-11-06 09:26:23 följande:
    Godmorgon! Läcker posering med vriden kropp å alltid hett med svarta string...vad sugen man blir =)
    GladSkål!!

• mepetite

Snälla, hur laddar man upp bild från android. Jag har lagt en bild i forumsmappen. Sedan vet jag inte. Kul att iphonehelveyen kan ladda med appen familjeliv.

• Anton Chigurh
    Dockan 82 skrev 2013-11-06 08:08:12 följande:
    God morgon ;)
    Inte ett dugg förföriskt, vackra Dolly, nääädå.....Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Klä-på-dagsDrömmer!
    GodmorgonSolig!!
    Inte du heller, Krokus....förförisk.....det skall du inte tro. Inte alls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mmm......! 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas

Jag skulle vilja ha en Mango med söt "sticky rice" till som jag ätit i Thailand. Tror det funkar på vilken Mango som helst.

• Mattias39

GoodMangoo skrev 2013-11-06 09:39:07 följande:

..... som högsta vinstenDrömmer?? Utgår ifrån att du kommer "snurra mig som lilla hjulet" på din..... Skrattande?

Självklart...och för att du ska acceptera får jag väl fjäska lite genom att visa din favoritbild... :-d