• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-06 11:49:17 följande:
    Du vet, vissa har inget bättre för sig än att oja sig över andras liv och livsval! Du vet, de har inget LIV! Tomte

Och så MÅSTE de ju in och kika, för att sen kunna förfasa sig!

Haha....har man inget liv om man inte postar bilder här? Det är ju väldigt många som hänger här under hela dagen....eller? Jag tror nog att du som gillar att visa upp dig gillar denna förfasning...har jag rätt?
  • FjärilVingad73
    Anonym (???) skrev 2013-11-06 12:04:49 följande:

Haha....har man inget liv om man inte postar bilder här? Det är ju väldigt många som hänger här under hela dagen....eller? Jag tror nog att du som gillar att visa upp dig gillar denna förfasning...har jag rätt?
    Jag menar att man inte har ett liv när man måste förfasa sig över dem som postar.

Jag förstår mer än väl att många inte vill posta bilder, herregud! Men om man tycker att det är så hemskt, varför tittar man ens??

Nej, jag förstår inte varför man måste titta om man tycker att det är så hemskt. Trådstarten är rätt tydlig, gillar man inte att titta på naket så behöver man inte scrolla nedåt.
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-06 12:06:46 följande:
    Jag menar att man inte har ett liv när man måste förfasa sig över dem som postar.

Jag förstår mer än väl att många inte vill posta bilder, herregud! Men om man tycker att det är så hemskt, varför tittar man ens??

Nej, jag förstår inte varför man måste titta om man tycker att det är så hemskt. Trådstarten är rätt tydlig, gillar man inte att titta på naket så behöver man inte scrolla nedåt.

Men folk förfasar sig väl över saker trots att de har ett eget liv??? Folk startar väl trådar om alla möjliga saker...men det är nog väldigt många som ser detta ur ett annat perspektiv.
  • Liberatated
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-06 12:06:46 följande:

Avundsjukan sprudlar här, varför är frågan då det finns rum och plats för alla?

Är det små pojkar bakom vissa anonyma namn kanske, skulle inte förvåna mig

Vi är alla skapta på olika sätt, likaså har vi således också olika intressen. Varför hysa all denna aggressivitet vi borde lovebomba istället

puss på er underbara människor!!
  • villbusa
    Tillie skrev 2013-11-06 11:44:44 följande:
    Såhär kan man också se ut...osminkad och finnig..Skäms

hade funkat finfint att vakna bredvid dig, hade blivit precis lika hård som vanligt!    Flört
  • FjärilVingad73
    Q Silver skrev 2013-11-06 12:53:15 följande:
    Kunde inte låta bli att smeka TS medhårs...
  • ooOO MM OOoo
    Liberatated skrev 2013-11-06 11:31:54 följande:

Hej snyggingar smile5.gifphpVuFG7h58216.jpg

Hallå själv :)
  • ooOO MM OOoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-06 10:46:25 följande:

phpqRSf0s42007.jpg

Fina fjärilen
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-06 11:10:46 följande:
    PPP- du gjorde min kväll igår så nu står det 1-1 .

Oj en tävling, den ska jag vinna! Härligt fröken VACKER!