• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    mepetite skrev 2013-11-06 09:46:04 följande:
    Snälla, hur laddar man upp bild från android. Jag har lagt en bild i forumsmappen. Sedan vet jag inte. Kul att iphonehelveyen kan ladda med appen familjeliv.

Jag hittar ingen lösning på ditt problem, mobilsidan är ju tvärnit iaf, kör man webben så finns inte ikonen infoga bild i min läsare Google Chrome, ser tyvärr mörkt ut mepetite.

Annars finns ju inbox!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-06 10:41:36 följande:
    PPP- du borde ha högre tankar om dig själv... du är en glädjespridare och inget annat

Nu gjorde du min dag fröken! Tusen tack det gick rakt in det där och jag suger åt mig som en svamp!
  • Anton Chigurh
    celineswaltz skrev 2013-11-06 10:21:23 följande:
    Är det någon som smälter isberg så är det du Hjärta
    ( inte för att jag känner mig som ett isbergFlört)

Som man är du en perfekt kombination av "hård och mjuk "  i ditt sätt ,och det visar du hela tiden. Det skiner igenom jämt Solig
    Kyss
     Puss,Din Celine

celineswaltz skrev 2013-11-06 10:23:01 följande:
    Glömde visst att skriva TackHjärta...Blev lite omtumlad...
    4u

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • GoodMangoo
    PPP- du gjorde min kväll igår så nu står det 1-1 Hjärta.
  • singel pappa83
    GoodMangoo skrev 2013-11-06 08:19:56 följande:

Klä-på-dagsDrömmer!
    GodmorgonSolig!!
    sjukt sexigt ! älskar att man ser stringen ;) 
  • Anton Chigurh

Det får bli en hårig repris idag, hinner inte mer, skall dock försöka ordna nåt med mina fenomenalt fina dödskallekalsonger...

Men så länge, gott folk.

• GoodMangoo
    singel pappa83 skrev 2013-11-06 11:12:35 följande:
    sjukt sexigt ! älskar att man ser stringen ;) 
    Oj fick jag med den DrömmerSkämsTystSkrattande!
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-11-06 11:16:27 följande:
    Det får bli en hårig repris idag, hinner inte mer, skall dock försöka ordna nåt med mina fenomenalt fina dödskallekalsonger...

Men så länge, gott folk.

WowFörvånad vilka.... betar Flört!!
    Läckert Anton Skål!!  
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-11-06 11:16:27 följande:

Men så länge, gott folk.

Vilken hårig typ! Drömmer
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!
  • Anton Chigurh
    GoodMangoo skrev 2013-11-06 11:18:28 följande:

WowFörvånad vilka.... betar Flört!!
    Läckert Anton Skål!!  
    Tack, Krokus, roligt att du gillar...betar. Fin snabel också. Om jag får säga det själv.....