• NOEL75

Helkroppstråden

LadyKafka skrev 2013-08-25 19:31:47 följande:

Hett Kafka!!! Du ser farlig ut!!
  • NOEL75
    Fenina skrev 2013-08-25 19:42:22 följande:
    Mmm frågan är vem som bor i bur haha...
  • NOEL75
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-25 19:56:20 följande:
    Det är svårt att stänga ner här när det bara dyker upp läckra bilder hela tiden.. Ni har dåligt inflytande på mig!!
    Det är vad vi är till för goding!! OCh du är inte det minsta bättre för oss
  • NOEL75
    LadyKafka skrev 2013-08-25 20:11:13 följande:

Mmmm...en riktig favorit... Men varför hänger kedjan mellan brösten som om du vore en borttappad jycke. På rymmen?Oskyldig
  • NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-26 10:39:11 följande:

Haha.. kanske ska förtydliga att det bara är här i trådvärlden.. så ingen annan missförstår Drömmer
    Ja och jag ser det där enbart som en försmak på vad som komma skall.... Jag är väldigt nöjd trots det... Fenomenala läppar, tungor, fingrar etc.....
  • NOEL75
    Mandiisen skrev 2013-08-26 17:53:28 följande:

Ohhh my fuckin god.........
  • NOEL75
    PAUSA skrev 2013-08-26 16:30:46 följande:
    Vi delar då Foten i munnen.......... som vanligt Flört.

Du är min, jag är din och NOEL är min och jag är hans.......... okSkrattande??

Känns som att det krävs en organisationskonsult av grövsta kaliber för att reda ut de här relationerna... Komplext andelsägande och korsägande av mänskliga objekt och jag verkar vara stuck in the middle på nåt jäkla konstigt sätt... Jag behöver en jurist, gissar att Zlatans ombud är van vid problematiken...
  • NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-26 19:19:24 följande:
    Jag har läst en del juridik, om jag dammar av lagboken och får till ett hyfsat vårdnadsavtal, till min fördel såklart... Blir det bra?
    Hmmm ett vårdnadsavtal till din fördel...?? Det innebär att jag har ensam vårdnad över dig gissar jag?? Oskyldig
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-26 19:30:07 följande:
    Var ett tag sedan jag postade här, testar att ladda upp en gammal bild från nya appen, så får vi se om det funkar :)
    Hej snygging!! Det är mycket efterlängtat!! Hoppas du haft en underbar sommar. Tyvärr sket det sig med uppladdningen, men jag kan ändå se dig framför mig under en palm på en kritvit sandstrand någonstans där jag väldigt gärna hade velat vara just nu...
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-26 19:34:22 följande:
    Jasså trist... Trodde det funkade med nya appen... Jaja då får ni klara er utan mig ett tag till då ;)
    Fasen vad trist!! Kan inte du heller komma åt vanliga sajten via mobil browsern längre? Postar också mindre sedan man tvingas in på deras sunkiga mobilsajt. Appen tänker jag inte installera oavsett.
    pinkdolly skrev 2013-08-26 19:35:14 följande:
    Haha, så kan man också se det... Men det är klart du har det, om jag får lov att vistas ute emellanåt för att leka med andra?
    Klart du får!! Jag har inget som helst kontrollbehov när det gäller sånt. Vet att du alltid skulle komma tillbaks...

Svar på tråden Helkroppstråden