• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Åhh tack KMP!! Vilken komplimang! Nej jag är absolut inte modell. För gammal dessutom. 
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:10:16 följande:
    Aja... du har nog sett mer än så av mig tidigare... o jag av dig!
    Fasen, vad förvirrat allt blev idag. Inget verkar vara som jag trodde. Måste tänka till här känner jag.... Eller säg bara ditt gamla namn haha??

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:24:00 följande:
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Tack än en gång Anton!! Men jag är verkligen inte fotochenik (mitt stavningstalang har vissa begränsningar). Och jag tror jag har det väl så bra som jag har det...Hmm som modell kanske man jobbar väldigt nära väldigt snygga unga tjejer iofs... Det är ju en förmån jag saknar i min vardag helt klart.... Håller med om att Pärlan passat minst lika bra... Vi kanske kan starta en egen liten agentur helt enkelt...
  • NOEL75
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
  • NOEL75

VB.....

• NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:41:34 följande:
    Tack ...Fast om du själv tycker att du är för gammal ligger jag risigt till Flört