• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Åhh tack KMP!! Vilken komplimang! Nej jag är absolut inte modell. För gammal dessutom. 
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:10:16 följande:
    Aja... du har nog sett mer än så av mig tidigare... o jag av dig!
    Fasen, vad förvirrat allt blev idag. Inget verkar vara som jag trodde. Måste tänka till här känner jag.... Eller säg bara ditt gamla namn haha??

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:24:00 följande:
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Tack än en gång Anton!! Men jag är verkligen inte fotochenik (mitt stavningstalang har vissa begränsningar). Och jag tror jag har det väl så bra som jag har det...Hmm som modell kanske man jobbar väldigt nära väldigt snygga unga tjejer iofs... Det är ju en förmån jag saknar i min vardag helt klart.... Håller med om att Pärlan passat minst lika bra... Vi kanske kan starta en egen liten agentur helt enkelt...
  • NOEL75
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
  • NOEL75

VB.....

• NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:41:34 följande:
    Tack ...Fast om du själv tycker att du är för gammal ligger jag risigt till Flört
    Ja, alltså...Jag tror i ärlighetens namn att vi båda passerat gränsen för Next Top Model om man säger så... Men jag menar vi kan ju alltid göra reklam för tubsockar och stödstrumpor i alla fall... Lite mer senior framtoning... sen är ju 4 det nya 20...så jag trivs bra med att ha lite skinn på näsan..
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 15:24:02 följande:
    Tack, Raff, du är bara för jädra gullig alltså, å skall se vad jag kan åstadkomma, jag har iofs lite klena ben, skyller på kassa knän, men jag skall i vilket fall se vad jag kan få till.....

Detta kommer så länge :

Tror jag skall följa ditt exempel och klämma in liter mer långpromenader. Kom på att man kan ju faktiskt beta av en del ljudböcker samtidigt som man rör på sig... Inte dumt alls.... Sprang 12 km igår men idag pallar inte vaderna mer av den varan...
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 14:12:49 följande:
    Det skulle man kunna tycka... Beror på vad du gillar:P
    Hmmm....ja nu är jag ännu mer nyfiken... Spell it out... Fan jag tror jag tappat bort din verkliga identitet....Lägg ett meddelande så vi får reda ut det här.
  • NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 16:12:50 följande:

Mjukisbyxor idag.
    Åhh herrejäklar!!! Jag som alltid brukar säga att mjukisbyxor är relationsdödare!! De där sitter ju till och med  bra på ditt ass!! Och det första jag kände när jag såg dina bilder var.....fan vad sugen jag blev!! Riktigt jäkla kåt!
  • NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 16:12:50 följande:

Mjukisbyxor idag.
    Hmmm vår marknad kanske sträcker sig lite längre än till stödstrumpor och tubsockor trots allt.... Kom hit så har vi mjukisbyxparty

• NOEL75
    BonnieochClyde skrev 2013-09-01 16:21:37 följande:

Coolt, två Bonnie and clyde med samma tapet och snusnäsduk.... Slumpen är helt klart på vår sida idag...
Svar på tråden Helkroppstråden