• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 19:42:27 följande:

Vilka komplimanger! Värsta charmören
    Helt rätt!! Anton är bäst!! Både på att ge komplimanger och som charmör...
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-26 19:49:47 följande:
    Nä, där kommer jag inte åt, och min dator vet jag knappt vart den är :O hahaha
    Härligt!! Låter som att du är fri som en fågel haha....
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 19:48:28 följande:

Det är så va? Många är bra men Anton är bäst?
    Precis så är det!! If you want the best, Anton's what you get.... SOm jag brukar säga Så sätt tänderna i honom nu innan någon annan hinner före!! 
  • NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-26 20:03:19 följande:
    Som en hundvalp, redo att leka ;)
    Mmm...precis...Funderar på vilken hundras du skulle vara om du var en hund.... Pausa har jag ju satt mitt i prick...
  • NOEL75
    Mandiisen skrev 2013-08-26 20:08:24 följande:

Tar det som positivt? :))
    Du tolkade mitt utspel helt rätt Mandiisen!!! Du har en sjukt sexig kropp...Gillar linjen över din rumpa, rygg, axlar när du står så...mmm...
    pinkdolly skrev 2013-08-26 20:11:53 följande:
    Jag vet inte.. Jag har temperament men skäller mer än jag skulle våga bita på riktigt. Trogen är jag inte, kräver mycket frihet, komma och gå som jag vill. Får jag mat och sömn är jag hyfsat nöjd. Och lite kel på rätt ställe. Ett ordentligt ben att leka med..
    Hmmm intressant... Plockar fram hundlexikonet här... Vet ju egentligen inte ett skit om hundar så det var ju konstigt att det var så lätt för mig att klura ut vad Pausa var för en... Din karaktärsbeskrivningen stämmer dock väldigt bra överens med min egen uppfattning om dig. Långhårig är du ju också...
  • NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-26 20:34:25 följande:

Pieces of me Glad

Underbart snyggt Pärlan!! Du levererar och leverar.. Härligt att följa dina små inhopp... Puss på dig!
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-08-26 22:17:40 följande:
    Fan NOEL, jag blir glad in i själen av ditt beröm här, jag blir rörd på riktigt, och riktigt jädra glad. Lever länge på detta. Mycket länge.

TACK NOEL,Glad du är en helschysst kille, verkligen. En modell-snygg, riktigt helschysst kille.

Ja och där bevisade du din genialitet igen Anton. Jag vet ingen annan man som kan ge manliga komplimanger som får en att rodna haha....

Tack för det Skrattande 
  • NOEL75
    Anonym (newbie) skrev 2013-08-27 21:57:46 följande:

Nice!! En riktigt stark smak newbie!! Du visar upp en riktigt fin sida av dig sjäv!! Ge mig....Kyss
  • NOEL75
    Anonym (Unis) skrev 2013-08-28 21:03:17 följande:

Åhh gud vad jag önskar att jag vore på örat ikväll!!!
  • NOEL75
    straight arrow skrev 2013-08-28 21:44:52 följande:
    I'm all ears!
    E du också en go Götlaborgare eller??
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 18:45:54 följande:
    Bättre sent än aldrig CoolSolig

Trevlig helg till er allaSkål
    Mmm härligt att se dig igen Lillen!! Skål
Svar på tråden Helkroppstråden