Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-10-01 20:18:44 följande:
    Collage på lite nytt, och lite gammalt.
    Dina bröst ser verkligen... ja lekvänliga ut!
  • NeedfulThings
    Lola M skrev 2014-10-02 21:05:56 följande:
    Jag skulle gärna dela med mig av bilder men får ingen ordning på det här :( Lyckas inte ladda upp någon bild här
    Jag kan inte heller via mobilen. Måste alltid använda datorn. Har du testat det?
  • NeedfulThings

En liten fågel viskade i mitt öra att det var tuttorsdag Solig

• NeedfulThings

Sen kan man ju visa vad lite viktpendlande kan göra för tuttarna med Tungan ute

2007 ca 47 kg. Hatar den här bilden. Var nöjd med mina bröst då, men nu känns det inte bekant alls att dom var så små Förvånad

2009 ca 52 kg (Och ja mina leverfläckar är bortfixade och den roliga lappen är pga av en "snyggaste bröst"-tävling i en blogg. Haha) Solig

2011 ca 59 kg. Blev varslad från ett fysiskt jobb samtidigt som jag blev sambo så jag la på mig rätt många kilon fort vilket innebar goa boobs! Saknar dom lite nu Tungan ute

Och 2014 ca 53 kg. Tappade allt jag hade lagt på mig på bara några månader och här är jag nu, nöjdare än någonsin Solig
  • NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-10-02 21:21:52 följande:
    Oj, jag vågar inte skriva här vad som jag vill göra med dina fina tuttar och nipplarna. smile5.gif
    Nej gud förbjude, då kan du ju bli avstängd och det vill vi inte Flört
    jjj333 skrev 2014-10-02 21:21:55 följande:
    Väldigt fint! ;)
    Tack snälla! {#emotions_dlg.flower}
    LoLs pappa skrev 2014-10-02 21:22:46 följande:
    Får gärna vara torsdag alla dagar i veckan smile1.gif
    Makalöst vackert som alltid NT,
    Man blir alldeles salig varje gång man ser dina bilder.
    Alltid så snäll! Tack fining Glad
    straight arrow skrev 2014-10-02 21:24:38 följande:
    Ah, ditt hår, din midja, din ljusa hy... väldigt vackert alltsammans! Mycket tacksam för den lilla fågeln. ;)
    Hihi, tack vad snäll du är Pilen! {#emotions_dlg.flower}
    Lickiluu04 skrev 2014-10-02 21:26:09 följande:
    Wow va fin du e!
    Åh tack du med!
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-02 21:28:58 följande:
    Så fina å läckra bröst;-p
    Och tack du också! Alltid så roligt att få kommentarer av andra fina tjejer Solig

• NeedfulThings

Tack himla snälla alla är! Era kommentarer är guld värda allihop! :)

Pillare skrev 2014-10-02 21:36:48 följande:
    Svimmar...

LoLs pappa skrev 2014-10-02 21:41:11 följande:
    Slutresultatet är perfektion!!

straight arrow skrev 2014-10-02 21:48:13 följande:
    Klart du ska vara nöjd! Du är snyggare än någonsin... roligt att se din kroppsliga kronologi!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-02 21:51:44 följande:
    Du har riktigt snygga bröst oavsett årtal och vikt :) 

jompen6 skrev 2014-10-02 21:59:19 följande:
    Du har så fantastiska bröst! Fantastisk kropp! Underbara bilder!

• NeedfulThings

Det är ett fritt land :) Men du kanske ska testa att ge folk helt vanliga komplimanger istället för att snurra till det med märkliga kommentarer, din märkliga man ;)

Aros02 skrev 2014-10-02 21:57:56 följande:
    ..alltså jag har bestämt att sluta kommentera dina inlägg!.. Kom minst sagt fel in i tråden (tyckte det stod "Filosofiska rummet" när jag klickade på den) och sen har det bara gått utför med en massa märkliga kommentarer. Hahaha! Men du lider ju inte brist på uppmärksamhet direkt. Ha det, och kör på hårt! :)

• NeedfulThings

Tack snälla :) Vacker är så fint att bli kallad, det gillar jag :)

Anonym (OMG) skrev 2014-10-02 22:06:32 följande:
     Du är mer nöjd än någonsin och jag kan säga att du är vacker från början till slut

• NeedfulThings

Ni blev citeringarna lite konstiga, men ja läs nedåt Tungan ute

Tack snälla du! Du får titta på mina bilder åtminstone precis hur länge du vill Glad

ÄngDal skrev 2014-10-02 23:29:43 följande:
    Jag funderar på om dina bröst finns med på Unescos lista över världsarv...om inte är det hög tid att de säkras för eftervärlden för dina bröst är så vackra att orden stockar sig i mitt bröst och jag vill bara sitta och titta på dem i en evighet eller kanske två... Solig
    ÄngDal skrev 2014-10-02 23:30:52 följande:
    Och så vackert att du lagt upp ditt mörka, härliga hår på ena tutten...snyggt! {#emotions_dlg.flower}
    Ja jag tror det är det faktiskt! Trivs kanon nu med hela kroppen. Visst lite put på magen skulle jag väl kunna klara mig utan, men då måste jag träna och nej tack! Haha Flört
    ÄngDal skrev 2014-10-02 23:32:52 följande:
    Fan, vilken härlig bildserie, fantastisk! Cool

Spännande utveckling du gått igenom. Som många sagt redan är dina bröst fina i varje stadium -  men jag kan också hålla med dig om att nu är de faktiskt mer spektakulära än någonsin förut. Detta måste vara din perfekta idealvikt...Tungan ute
    Dom tycker nog det är kul att jag är mer en av grabbarna, fast samtidigt inte är så tråkig att titta på Solig
    Men det är bara vissa som får klämma mig på rumpan, man måste känna mig väl för det Tungan ute
    ÄngDal skrev 2014-10-02 23:36:43 följande:
    Intressant att veta att du kan vara grov i mun också, det kan jag tänka mig att männen på din arbetsplats gillar: att du kan slänga käft tillbaka när de beundrar dina behag och stirrar på din urringning och rumpa... Flört

Men du menar att det är vanligt att dina arbetskamrater rakt ut säger att du har snygg rumpa och fina bröst och att de ofta till och med klämmer dig på rumpan?!? Skrattande

Skulle jag göra så på mitt jobb, skulle jag få sparken direkt kan jag säga... Tungan ute
    Tack snälla du, kul att höra Glad
    Job79 skrev 2014-10-02 22:52:49 följande:
    Ja nu är de som bäst, dock har de varit grymt fina hela tiden :)
    Tack, det glädjer mig att du tycker det Flört
    Tom Araya skrev 2014-10-02 22:39:17 följande:
    Skitsnygga bröst på alla bilder! Flört
    Du raring får viska vad du vill i mitt öra Hjärta
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-02 22:12:49 följande:
    Jag viskar hellre andra saker i ditt öra! smile1.gif
    Ungefär såhär...
    Du är som ett pussel jag skulle vilja pyssla med i timmar, lägga ut bit för bit på din otroligt läckra kropp med mina varma fingrar. Motivet på pysslet...japp just pysslet skulle vara att få dina ben alldeles brännande och svaga i timmar efter hobbyn tagit kväller! smile5.gif

Jadu.. Du har tuttar du! Ser ut som härliga bakelser som bara väntar på att blir vidrörda av Kaponjärshänder och sensuella heta naggande kyssar! Ja jävlar ja...tjoho...

• NeedfulThings

Och jag vill sitta här länge och titta och ge fina kommentarer till alla era senaste bilder allihop, men jag hinner inte!

Puss på er, hoppas ni får en trevlig fredagskväll {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Helkroppstråden