Inlägg från: celineswaltz |Visa alla inlägg
  • celineswaltz

Helkroppstråden

Hotrod skrev 2013-11-29 10:28:44 följande:
    God förmiddagKaffe ....blev sovmorgon idag...kanske dags att ta på sig lite kläder Skrattande

Vacker och sexig ja...passar in på dig Glad
    Jag har sagt det förr , men att dricka kaffe med dig ser onekligen spännande ut  Flört
  • celineswaltz
    JoJs mamma skrev 2013-11-29 10:34:37 följande:
    Wow, läckert! Glad
    tack{#emotions_dlg.flower}
  • celineswaltz
    BadBob skrev 2013-11-29 10:49:38 följande:
    Ett mycket fint bidrag är det med.

Tack så mycket
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-29 16:27:00 följande:
    HELVETE GummanHjärta...du är bara så VACKER, så sexig, så läcker, så HET...du är mer än en kvinna, du är en drömkvinna , du är så grann att det känns overkligt. Fast i mitt fall....så har drömmen gått i uppfyllelse. 

Du ÄR den mest underbara kvinna som gud har skapat, Celine.Hjärta  No doubt at all.....och du har gjort mig till den lyckligaste mannen på detta klotet.

Puss Kyss
    Tack min älskade Anton Hjärta
  • celineswaltz
    Ermenegildo skrev 2013-11-29 16:36:30 följande:
    Ja, jag inser att tanken är lika otrolig och överraskande som att det skulle finnas liv på mars men ja, det låter ju onekligen som om du insinuerar att den där kvinnan har sex med dig.
    Precis som Anton vill jag hålla vissa saker för mig själv...men våra inlägg till varandra säger väl en hel del . Anton betyder väldigt mycket för mig kan jag väl säga Solig
  • celineswaltz
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-29 21:53:36 följande:
    fast vad gör det om människor är vänliga, snälla och trevliga mot varandra? Förstår liksom inte din poäng här? Det är väl bra att man är vänlig än elak!!

• celineswaltz
    Hojtar skrev 2013-12-01 11:04:18 följande:
    December... :)

både stake och stjärnor. ..stämningsfull adventsbild
  • celineswaltz
    straight arrow skrev 2013-12-01 17:08:01 följande:
    Har ju inte bidragit över huvudtaget idag, ni får förlåta mig denna försumlighet.

Du är förlåten snygging...för denna gången....Men jag hoppas det inte uppreoas !....
  • celineswaltz
    Hotrod skrev 2013-12-01 17:52:17 följande:
    Vilken het bild  härliga former....svanken...vackert

Åh tack , vad glad jag blir
Svar på tråden Helkroppstråden