Inlägg från: celineswaltz |Visa alla inlägg
  • celineswaltz

Helkroppstråden

some day skrev 2013-12-02 20:13:26 följande:
    Tack, snälla du för din fina kommentar förut.. Men du, jag skulle lätt byta tuttar med dig! Du är ju bara så vacker!

Nej du...nu är du ute och cyklar.Jag tål inte att jämföras med dig...men tack för vänligheten

• celineswaltz
    Other skrev 2013-12-02 20:41:18 följande:
    Fimp-bröstvårtor. 

Jag antar att det är en förolämpning du försöker dig på. Jag har skämts för mina bröst i större delen av mitt liv. Nu har jag till slut börjat gilla dem ganska bra.

Jag vet att du har kritiserat andra här i tråden också. Tänk efter nästa gång. För mig är det ingen fara och orden var inte så hårda, men det kan vara mer sårande än du fattar .Tänk efter på vad du säger/skriver !
  • celineswaltz
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-02 20:22:11 följande:
    Och citera! Haha

Supersöt ...Jag förstår att killarna blir som tokiga i dig
  • celineswaltz
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 22:14:43 följande:
    Fast nu är du lika patetisk som den andra. Att skita på dig lika mkt som honom åt andra sidan är minst lika mesigt. Nej, hon har inte de finaste brösten en kvinna kan ha och många killar skulle bli äcklade vid åsynen av dem. Du behöver inte försöka intala folk något annat, ibland måste man bara låta saker vara.

Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?

Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.
  • celineswaltz
    engdahl skrev 2013-12-02 21:24:51 följande:
    Jag har hela tiden tyckt att du har väldigt fina bröst, precis som din kropp i övrigt är väldigt sexig.

Tack så mycket
  • celineswaltz
    justnextdoor skrev 2013-12-02 21:12:02 följande:
    Det är en olycklig stackare och jag hoppas verkligen att ingen tar åt sig. Det finns alltid de som alltid känner sig utanför och söker uppmärksamhet på annat sätt, tyvärr genom elakhet. Inte direkt någon modig typ. Jag vet att du inte tar åt dig men jag vill ändå bekräfta att det är det sista du ska göra. Du har en fantastiskt fin kropp. Vältränad och perfekta proportioner. Din kropp och dina bröst är otroligt sexiga. Jag hade varit otroligt stolt om jag gick hand i hand längs avenyn en sommardag med en kvinna som du

Tack så hemskt mycket.Vad gullig du är .

Jag bara säger vad jag tycker. Att hon ska tänka efter .Det är lugnt
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-12-02 22:00:51 följande:
    Du har dom finaste bröst och bröstvårtor en kvinna kan ha, du vet det, Gumman...och jag vet det, att sen ett fegt kräk, ett patetiskt, genuint kräkmedel som är så ful att vore jag hälften som ful i röven som vad han/hon är i ansiktet, så skulle jag se till att alltid skita i mörker. Och jag behöver inte ha sett vederbörande (kräkmedlet !!! ) för att veta att jag har rätt. Det säger sig självt...

Och faktiskt, ibland är det bra att "folk" är anonyma. Med allt vad det innebär !!!!!!!!!!!!!!

Puss...

Att du gillar dem är ändå det viktigaste

Puss
  • celineswaltz

Tack så mycket Fenina, Nytt Namn och Lukerfia för vänliga , stöttande ord och vettiga synpunkter.

Jag värdesätter era inlägg mycket

• celineswaltz
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 22:59:32 följande:
    Fast kolla vad white knighten skriver. "Du har de finaste brösten och det vet du". Tycker du inte han överdriver lite där?

Vad menar du med belägg? Du skriver ju sälv att dina bröst inte är mycket att hänga i granen. Jag skulle då inte bli alldeles till mig om du flashade barmen för mig, t.ex.

Min poäng var bara att han överdrev mminst lika mycket som den andr akllen

När du skriver att många män skulle äcklas av mina bröst undrar jag om du hört flera män säga det eller berätta hur äcklad de blivit/ blir av mig personligen eller kvinnor lika mig ?

Anton råkar tycka att mina bröst är finast. Det är hans personliga åsikt. Och det vet jag att han tycker.

Tycker du att endast perfekta bröst bör visas upp?. Tycker du att alla andra ska operera sig ?.Eftersom att smaken är olika är det iof ett problem. Vad tycker du att denna tråd bör innehålla, exmplariska människor enligt särskild mall?
  • celineswaltz
    Speak up skrev 2013-12-02 23:12:42 följande:
    Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.

Vad säger du? 

het
Svar på tråden Helkroppstråden