Inlägg från: celineswaltz |Visa alla inlägg
  • celineswaltz

Helkroppstråden

Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 23:45:56 följande:
    Fast anton skrev aldrig att han tycker det utan påstod att det var så, vilket inte är ju fallet. Okej, jag var väl överdrivet när jag sa äcklas men de lär inte hela bli upphetsad av dina.

Anton tycker så.

Du tycker att de är fula. Du påstår det. Du påstår dessutom att andra inte lär bli upphetsad av dem. Jag vet dock flera som gillar dem.

Det räcker för mig .Det behöver inte vara jättemånga män som gillar dem. Dessutom verkar män tända på mig ändå. Jag har inget problem med det.
  • celineswaltz
    Hotrod skrev 2013-12-02 23:58:13 följande:
    Tack

Snygg bild på dig i morgonrock

Tack så mycket
  • celineswaltz
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-02 23:59:19 följande:
    Jag tycker att dina bröst är jätte fina, precis som din kropp!! Du är en jätte vacker kvinna! Jag har så svårt att förstå mig på människor som kan vara så korkade/elaka och jag ser inte överhuvudtaget på vad man som människa vinner på att vara elak, alla ser vi olika ut!! Men det är väl det karma är till för, kommer tillbaka och biter en i röven när man minst anar det!!

Tack
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-12-02 23:12:59 följande:
    Jag ÄLSKAR DOM....jag AVGUDAR DOM, Gumman. Dom är lika perfekta som resten av dig. Puss, din Anton.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

och det är jag så lycklig över . Tack älskade Anton
  • celineswaltz
    engdahl skrev 2013-12-03 00:22:45 följande:
    Du är mycket sexig i mina ögon - inte bara brösten utan även stjärten, benen, magen och framför allt hela framtoningen med klädsel, stövlar, attityd. Skulle vi hamna i samma säng, kan jag garantera dig att jag skulle vara kåt och lycklig. Och kåt. ;)

Tack !.Dina ord värmer
  • celineswaltz
    GoodMangoo skrev 2013-12-03 23:02:22 följande:
    Vi som valt att hänga här och som trivs med det kan väl skippa snacket om "naturliga, icke naturliga, perfekta, fixade, fejkade" och allt vad som skrivs och enas om att bröst är bröst så slipper någon ta illa vid sig!!??

Om du avser ett inlägg från mig i går då jag undrade om alla måste operera sig efter särskilt mått var det för att jag vet att flera av oss får kritik , opererade och icke opererade. Om du tog åt dig var det feltolkat. Du vet att jag tycker att du är jättesexig...skrev nyligen att jag blir inspirerad av dig, vet du väl?
  • celineswaltz
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-03 23:53:36 följande:
    Ingen risk för att bången dör nu, yaay.
    Jag hatar parasiter med stånd...Det måste motverkas !
  • celineswaltz
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-04 00:37:05 följande:
    Du är verkligen snygg...magen är imponerade! Kan hoppas att du gjort fanskapet impotent än bättre steril...steril impotent parasit...går nog hem hos brudarna!

Jodå...detta borde fungerat dom en överdos...Han får nog aldrig upp den igen...
  • celineswaltz

Tack så mycket ppp och Job79 !!!

Godnatt

Svar på tråden Helkroppstråden