• hösthjärta

Helkroppstråden

Petite Jasmine skrev 2013-01-05 11:54:18 följande:

Fuuuusk!!!
    Du är ju professionell.Flört
    Men mycket snyggt.   
  • Petite Jasmine
    hösthjärta skrev 2013-01-05 15:45:18 följande:
    Fuuuusk!!!
    Du är ju professionell.Flört
    Men mycket snyggt.   
    Hahaha ;)

Tack ändå 
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • straight arrow
    Åh! Fina kurvor...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Kattpappa

Önskar att jag har bilder på min kropp att visa som motpol till alla snygga bilder.
    Tyvärr så kommer det ett medelande på skärmen när jag ska lägga in dem från mobilen..
    ERROR...ERROR...ERROR !!!! Foten i munnen

• Topps
    Mycket vackert  

• peridoten
    hösthjärta skrev 2013-01-05 01:37:57 följande:

Hmmm.... Jag vet inte jag.
    Mitt mellannamn är "Fegis". Det står framför mitt andra mellannamn: "Tjockis".
    Och jag kommer attvara upptagen hela natten med att gräva upp skopa efter skopa med mod.

Tror att jag avstår för att skona andras psykiska hälsa.
    Men tack ändå.  Skäms
    Här har du en feg tjockis som skrapde ihop mycket mod och lade faktiskt in en kroppsbild i bara i bh och trosor, men jag gjorde det och jag lever än i idag.
    Och jag tror inte att det var någon som dog efter att sett min härjade kropp ;)

A.D.I.D.A.S.
  • hösthjärta
    peridoten skrev 2013-01-05 23:45:10 följande:
    Här har du en feg tjockis som skrapde ihop mycket mod och lade faktiskt in en kroppsbild i bara i bh och trosor, men jag gjorde det och jag lever än i idag.
    Och jag tror inte att det var någon som dog efter att sett min härjade kropp ;)

Kan tyvärr inte se dina bilder. Borta. POFF! Glad

Men tack för dina uppmuntrande ord. Står på kanten med tårna utanför nu. Tar sats... och vilken dag som helst  nu....
    Under tiden njuter jag av vackra kroppar här. 
  • Putt B
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.

Du är jättefin lilla gumman.. i alla normers perfekt tjej.. men personligen föredrar jag "verkliga" kvinnor... inga konstigheter om det finns nån strimma bristning på magen.. eller om tutttarna hänger lite pga ett ammande barn eller fler... där hittar man de riktigt läckra och sexiga kvinnorna..... inget illa ment..... fram med mer mammor !!!!
  • peridoten

Sådär! Försök 25648654 till en bild :)

A.D.I.D.A.S.
Svar på tråden Helkroppstråden