Inlägg från: Beverly Marsh |Visa alla inlägg
  • Beverly Marsh

Helkroppstråden

Kände mig rätt söt när det var dags för utgång på annandagen Skål

Men när jag kom hem sen nästan ett dygn senare var det snarare en fågelskrämma som steg innanför dörren. Det har jag dock ingen bild på, vill ju inte skrämma er smile2.gif

• Beverly Marsh

Va snäll du är Tom :) Blir så glad av alla fina kommentarer jag får! Tack snälla :)

Tom Araya skrev 2015-01-07 21:21:59 följande:
    Beverly Marsh skrev 2015-01-06 19:35:08 följande:
    Hoppas alla har en trevlig kväll!
    Fy tusan vad vacker du är....och vilket hår... ...får en gammal man som jag att önska han var 15 år yngre...

• Beverly Marsh
     Haha, jag kom ju inte hem den kvällen heller Flört
    Pentra skrev 2015-01-07 23:44:40 följande:

Men, ååh, vilka härligt fina bilder på dig! smile1.gif ... /Pentra
    Tack snälla du GladTack tack Skrattande
    Pillare skrev 2015-01-08 06:01:54 följande:
    Vilken sötis du är!
    Du får väl försöka skrämma oss i alla fall. smile5.gif
    Tack! Nee jag vill inte skrämma någon Glad
    Men din hjärna är nog smaskens! smile2.gif

Hihi, tack tack vännen Hjärta
  • Beverly Marsh
    Quexet skrev 2015-01-08 11:37:15 följande:
    Jäklar va aktiva ni har varit dom senaste dagarna, har inte varit inloggad på fyra (?) dagar, o över 300 inlägg har ni hunnit med! Tungan ute

Grymma bilder har ni allihopa! Kyss

Eftersom det heter "Helkroppstråden" så måste jag lägga in ett par av mina nya skor (dom sitter ju faktiskt på fötterna)  Hjärta
    Quexet skrev 2015-01-08 15:48:17 följande:
    Kan kanske vara så att jag köpte två par när jag ändå höll på... Kyss

(hmm behöver nog köpa en ny kamera!) Skäms
    Alltså jag vet ju att detta är en helkroppstråd, men jag stirrar mest på skorna smile2.gif Synd att man inte såg dom bättre Tungan ute MVH/Skogalen

• Beverly Marsh

Pillllan, Pillllan, Pillllan vilken fin rumpa du har. Jag är stört avundsjuk på den! Min är liksom ok egentligen den med, men din ser så fast och slät ut! :)

• Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-10 20:34:21 följande:
    Hahahahahahah....Beverly, Beverly, Beverly...tack så mycket smile1.gif men alltså....hahaha, just nu är den allt annat än fast!! Din ok?? Nähä du den är mer än ok... smile1.gif

Haha, den ser fast ut på bild iallafall Flört

Jag gillar min rumpa, och den verkar gå hem hos karlarna också (hur ofta får man se ansiktet på den man ligger med liksom Tungan ute) men jag tycker ändå din ser finare ut Solig
  • Beverly Marsh

Har haft en jättemysig helg, ni med hoppas jag? Solig

Fan om jag ändå vore bra på photoshop så jag kunde få bort den där hakan Tungan ute
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-11 21:18:21 följande:
    Du är så otroligt vacker och den där hakan hade man inte ens lagt märke till om du inte sagt nått! 

Men precis en sån har jag med.... smile1.gif  
    Så vi kan ju bli hakbrudarna med rövarna smile5.gif hahaha
    Jag brukar ofta påpeka det jag ser som brister hos mig själv, nån självförsvarelsemekanism kanske så ingen annan hinner före, haha! Jag stör mig inte på den så mycket, men så här på bild blev den påtaglig Flört

Men tack fina du Skrattande

Hahaha, ja det får vi vara då Solig
  • Beverly Marsh
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-11 21:36:19 följande:
    Jag brukar inte kommentera hår och hud men du har väldigt fint hår måste jag säga igen. Den färgen är också cool. Och fin näsa.
    Nä, nu slutar jag innan det blir löjligt :)
    Tack snälla du Glad
    natannatan skrev 2015-01-11 21:43:58 följande:
    Bedårande! Underbart fin profil!
    Tack!
    Anonym (Blyg82) skrev 2015-01-11 22:41:08 följande:
    Btw Bevery Marsh, otroligt söt, vilken utstrålning!
    Tack snälla, vilken fin komplimang Solig
    Underhill skrev 2015-01-12 07:21:13 följande:
    Haka inte upp dej på detTungan ute...då hade det ju inte varit du juh. Som en tavlaSkål
    Haha, nej det har du rätt i Flört Tack!
    millermiller skrev 2015-01-12 20:36:47 följande:
    Tycker du verkar söt och behöver inte alls ta bort nån haka. Dock är det enkelt o snabbt ingrepp i photoshop. Pma om du vill ha hjälp...
    Tack men jag kan nog leva med min lilla haka Glad

• Beverly Marsh

Har du någon kroppsdel som inte är vansinnigt vacker? Du är såå fin! :) [quote=74672149][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-12 22:00:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Svar på tråden Helkroppstråden