Helkroppstråden

Haha men ja du vet ju vad jag tycker om din rump!

Puss på dig!
Messenger, främst för att jag gillar att veta vem jag pratar med och för att jag gillar korta meddelanden framför långa :D
Haha japp! Och den kommer nog inte synas här mer på ett tag. Eller alls om jag får som jag vill ;)
Din rätt att vara ohygienisk menar du? ;) Locket SKA vara nere när man spolar, resten av tiden kvittar väl egentligen, men fy för dom som spolar med locket öppet. "När man spolar med locket uppe bildas aerosoler av vattendroppar som också innehåller allt det som man har tänkt sig att spola ner, små avföringsrester med bakterier och virus i. De kan sprida sig flera meter." Yuck!
Jag är allergisk mot öppet lock på toan, tycker det är som att lämna skåp öppna i köket typ, haha. Men jag använder min toalett som bord till alla mina prylar när jag gör mig vacker, har man litet badrum tar man vad man haver :P Och det där med tops och pads stämmer inte in på mig ;)
När jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.
Däremot estetiskt tilltalande bilder förtjänar alltid kommentarer, och det är jag lite dålig på. Men tyvärr syns det inte så mycket sånt från killarna här. Vissa är bra på det dock. Lostens bilder tex brukar ha fin färg, och det är lite jobb bakom, det uppskattar jag som är estet ut i fingerspetsarna 
Sen ja, jag har en viss typ av manskropp jag gillar, och jag skulle aldrig kunna ge en komplimang jag inte menar.
Få riktigt ärliga komplimanger smäller högre än många kommentarer hit och dit på alla bara för att man "ska".
Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka?