Inlägg från: Beverly Marsh |Visa alla inlägg
  • Beverly Marsh

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 15:07:23 följande:

Vackra Pillrus, nu tror jag varenda karl här kan dö lycklig Tungan ute

Haha men ja du vet ju vad jag tycker om din rump!
  • Beverly Marsh
    Mysigast skrev 2015-01-21 21:02:51 följande:
    Aha, har det hänt något som resulterat i det? Skönt att du mår bättre iallafall :)
    Nja kanske. Men mest är det nog att jag känner mig stressad av att prata med folk på det viset. Många vill ju ha svar fort och jag är helt enkelt inte en person som vill vara tillgänglig hela tiden. Sen gillar jag inte mailfunktionen här, helt värdelös Tungan ute
  • Beverly Marsh

Puss på dig!

Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-22 19:27:45 följande:
    Haha så kan det gå när man är sådär jävla bedårande vacker som du är!

• Beverly Marsh

Messenger, främst för att jag gillar att veta vem jag pratar med och för att jag gillar korta meddelanden framför långa :D

Mysigast skrev 2015-01-22 20:45:01 följande:
    Ok. Sån är inte jag dock och det vet du nog :), men du känner ju som du känner. Haha vilken mailtjänst gillar du då?

• Beverly Marsh

Haha japp! Och den kommer nog inte synas här mer på ett tag. Eller alls om jag får som jag vill ;)

Mysigast skrev 2015-01-22 20:55:34 följande:
    Den är underbar! Din är dock minst lika fin! Var längesen man såg den :)

• Beverly Marsh

Din rätt att vara ohygienisk menar du? ;) Locket SKA vara nere när man spolar, resten av tiden kvittar väl egentligen, men fy för dom som spolar med locket öppet.  "När man spolar med locket uppe bildas aerosoler av vattendroppar som också innehåller allt det som man har tänkt sig att spola ner, små avföringsrester med bakterier och virus i. De kan sprida sig flera meter." Yuck!

Jon the papa skrev 2015-01-25 16:11:19 följande:
    Haha nope! Det är min rätt att ha locket uppe hur mycket jag vill av ren bekvämlighet :D En av fördelarna att vara herre över sitt egna hem :) 

• Beverly Marsh

Jag är allergisk mot öppet lock på toan, tycker det är som att lämna skåp öppna i köket typ, haha. Men jag använder min toalett som bord till alla mina prylar när jag gör mig vacker, har man litet badrum tar man vad man haver :P Och det där med tops och pads stämmer inte in på mig ;)

Jon the papa skrev 2015-01-25 22:08:26 följande:
    Haha är väl därför jag aldrig är sjuk då jag får ett konstant tränande utav immunförsvar XD Tror nog spolning sker i samband vid toalettlocksnedfällning först faktiskt XD. En extremt ikkegrej jag inte tänker så mycket på.  Toa locket kommer ha ett högst sporadiskt lägestillstånd beroende på infall och händelser runtikring ändå :D Du får göra va du vill med ditt :)  Lite som de en miljard tops / pads som beklamrar många quinnfolks sminkhörnor XD 

• Beverly Marsh

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Däremot estetiskt tilltalande bilder förtjänar alltid kommentarer, och det är jag lite dålig på. Men tyvärr syns det inte så mycket sånt från killarna här. Vissa är bra på det dock. Lostens bilder tex brukar ha fin färg, och det är lite jobb bakom, det uppskattar jag som är estet ut i fingerspetsarna Glad

Sen ja, jag har en viss typ av manskropp jag gillar, och jag skulle aldrig kunna ge en komplimang jag inte menar.
    Få riktigt ärliga komplimanger smäller högre än många kommentarer hit och dit på alla bara för att man "ska".

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

• Beverly Marsh
    Tom Araya skrev 2015-01-26 18:34:45 följande:
    Då borde du väl inte titta heller...Obestämd

Det är väl olika vad som ges tillbaka och här är det ju uppenbart att tjejerna inte ger tillbaka vad killarna ger d.v.s. kommentarer på bilderna som läggs upp.

Jag hänger inte här nu för att titta på killarna, när har jag påstått det?

Så du tycker alltså att det är kommentar för kommentar som gäller? Om någon säger att jag är fin måste jag automatiskt säga att den är fin? Helt orimligt.
  • Beverly Marsh
    Påven Johanna skrev 2015-01-26 18:37:40 följande:
    Nu när du pratar om att du är estet ut fingerspetsarna, så kom jag på vad det var jag ville fråga dig! Vad var du egentligen utklädd till när du skulle på dejt? Jag kunde inte gissa vad du skulle föreställa. 
    Utklädd? Jag hade en kjol och blus på mig. Blir förvånad att jag får en sån kommentar från dig som alltid är så trevlig.
Svar på tråden Helkroppstråden