Inlägg från: Beverly Marsh |Visa alla inlägg
  • Beverly Marsh

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2015-01-26 18:52:15 följande:
    Du menar att jag ska tro på att du hänger i den här tråden bara för att läsa och skriva, men blundar för alla bilder för att du nu har kille... Drömmer? Behöver jag skriva vad jag tror om det? Flört
    Nej jag tittar på kvinnorna istället Flört Poängen är att jag inte gör något som jag inte skulle kunna berätta för min partner och veta att han är ok med.

Jag blundar inte för bilderna, men jag tittar inte på dom med ett sexuellt intresse. Precis på samma sätt som jag inte tittar på varenda karl jag ser på stan med ett sexuellt intresse. Jag har inget behov att det när jag dejtar den snyggaste kille jag sett. Och sen har jag aldrig påverkats särskilt mycket av bilder på män. Jag går igång mer på beskrivande text och fina ansikten Glad
  • Beverly Marsh
    Tom Araya skrev 2015-01-26 18:57:03 följande:
    Nejnej, inte på ett personligt plan utan lite mer allmänt. Jag läste det som lite klagomål på att killarnas bilder var mer fantasilösa och tråkiga än tjejernas och där tyckte du att ni tjejer inte fick tillbaka vad ni gav....känner du igen resonemanget?
    Det var inte ett klagomål utan ett exempel på varför killarnas bilder kanske inte får lika mycket kommentarer. Men jag vet ju inte varför många av tjejerna är dåliga på att kommentera. Jag vet att jag inte har gett lika mycket som jag har fått, och jag är grymt tacksam för alla fina ord. Men i mitt fall handlar det mest om jag gillar bilden i sin helhet, och inte bara kroppen.
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-26 19:21:51 följande:
    Nu ser jag på bilderna för att se allas olikheter och att det är roligt att titta på många fina män och kvinnor smile1.gif
    Ja precis, så skulle jag ju skrivit med Solig
  • Beverly Marsh
    Jon the papa skrev 2015-01-27 13:05:10 följande:
    Haha solen kom faen fram idag efter att inte ha tittat fram på en månad eller nått här på västkusten :D 

Så köket bjöd på lite trevlig skugga i solens ljus :) 

En naturell 

Och lite svartvitt :D 

Hoppas alla får en härlig tisdagensdag nu :D 
    Jättefina bilder Solig
  • Beverly Marsh
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 14:01:12 följande:
    Slänger in en sista bild för dagen, nu väntar jobb! :)
    Du har verkligen en jättefin kropp tjejen Glad Och dom här trosorna var skitsnygga!
  • Beverly Marsh

Och jag håller med övriga tjejer om mjukisbyxorna, det sjukt hett och man kommer åt bra smile2.gif

• Beverly Marsh

Håll inte andan! Just den "limmaren" visar inte upp sig hur mycket man än tjatar :P

Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 19:52:01 följande:
    Blottar inte en cm till jag innan du har gett oss lite på pluskontot ;)

• Beverly Marsh
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-28 21:38:51 följande:
    Har försökt hålla mig från HKT drogen. Ägnat mig åt fysisk fostran och inre koncentration. Den inre resan. Lugnet. Gick så där...Tungan ute
    Nu har ju massa nya skönheter letat sig hit också Skål. Fan vad ni är snygga! Bjuder på en bild efter dagens övningar. (Nej, inte högerhands pushups)
    Tänk på filmen 300Skål

Somnade under den filmen så vet inte alls vilka övningar du syftar på, dela med dig? Solig
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-28 21:49:04 följande:
    Han är jävligt svår att få bilder av smile5.gif hahaha
    Fast jag vet ju att han gör sig bra på bild smile2.gif
    Ja det gör han ju! Hur får vi honom att inse det då? Tungan ute
  • Beverly Marsh

Vacker :)

Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 08:28:08 följande:
    Snart dax o dra iväg till jobbet! 

Svar på tråden Helkroppstråden