Inlägg från: Anonym (Tanten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tanten)

Helkroppstråden

rackata skrev 2014-09-03 20:12:00 följande:

Herregud min skapare  :D

Synd att du är anonym, annars hade du fått ett uppskattande PM ;)

Och det skulle vara?
  • Anonym (Tanten)

Hur gör man då?

stief84 skrev 2014-09-03 20:33:29 följande:

Får hemskt gärna visa privat, vore en fantastisk upplevelsen.

:)

• Anonym (Tanten)
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 21:38:05 följande:

Inte tråkigt styggt heller, skitsnyggt verkligen! 

Tack den fick ialla fall vara kvar .
  • Anonym (Tanten)
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 10:38:38 följande:

Tack 

Kände det var viktigt att få fram. I min krets är jag den enda som dreglar över vältränade män, visst kan vännerna liksom uppskatta det men de blir inte lika lyriska som mig, samma med mitt extra goda öga till smala/ slimmade män, alltså där kontrasten mellan breda axlar och midja är rätt stor osv. Nå skit samma de uppskattar inte alls samma saker rent utseendemässigt som jag gör, där jag liksom bara WOW så är de mer jaha han är säkert ehh trevlig typ eller nått

Så man gillar ju verkligen olika. Samma med kvinnokroppar, de kvinnor jag varit med har inte sett ut så som jag i mitt huvud inbillar mig att jag har som ideal haha, de har varit tvärtom, väldigt smala de också, små smala kvinnliga varelser, inget alls fel på det. Men det var inte alls så jag såg attraktionen till andra kvinnor i mitt huvud från start liksom. 

Sen avgör ju attityden personen har så oerhört mycket i sista änden är det den som avgör helt för min del. Jag är inte intresserad av vackra lådor utan innehåll helt enkelt. Finns det inget djup så lär jag inte upprepa erfarenheten alls.

Jag gillar olika helt enkelt hahah

Håller med till fullo , det ända krav jag har är att personen är välvårdad , om man är det och tycker om sig själv utan att vara ego . Då är personen atraktiv.
  • Anonym (Tanten)
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 11:12:44 följande:

Du har inga snygga bröst, jag trodde vi  redan gått igenom detta?

Smaken är inte samma för alla . Tala om vad en snygg byst är ? Inte konstgjorda utan vanliga kvinnobröst . Allt verkar ju fel för dig på alla som lägger ut sins bilder . Klarat mig men det är nog mer tur.
  • Anonym (Tanten)
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 11:46:59 följande:

De är alltid fina med smink. Säg mig en kvinna som är snygg utan dessa kemikalier?

Menar du att alla ska se ut som brad pitt .kvinnor som män . Trist och jag som inte ens tycker orginal pitt är snygg inte min typ av man .
  • Anonym (Tanten)

Tack har en man som älskar det och skämmer bort mig och sig själv.

• Anonym (Tanten)
    Doctor Why skrev 2014-09-04 12:03:35 följande:

Tack för dina fina och tänkvärda ord

Jag vill och tänker lägga ut en bild om ett tag, måste bara fotografera en bild som jag är nöjd med

Det är viktigast att du känner dig nöjd .Vi är det oavsätt med vissa undantag som tycker allt och alla ser fel ut .
  • Anonym (Tanten)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 11:43:07 följande:

Idag gör jag något så ovanligt som att bjuda på mitt ansikte

Om ni mot förmodan känner mig, eller för all del känner igen mig från tråden, så kan ni väl vara gulliga och inte outa mig

Vad söt du är.
Svar på tråden Helkroppstråden