Inlägg från: Anonym (Tanten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tanten)

Helkroppstråden

Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 12:15:23 följande:

Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.

Där var du ännu sötare en jätte söt tjej som inte behöver smink till vardags .
  • Anonym (Tanten)

Tack rumpan är min håret är lånat.

• Anonym (Tanten)
    stief84 skrev 2014-09-04 17:18:39 följande:

Får man ett mail snart av den finaste tanten? ;)

Går ju inte att skicka bilder där.
  • Anonym (Tanten)
    stief84 skrev 2014-09-05 16:04:19 följande:

Herregud tanten!!!

Dig för en natt! <3

Tänk på att jag är 24 år äldre en .
  • Anonym (Tanten)
    LaChica skrev 2014-09-05 16:08:53 följande:

*Tappar hakan* Tror inte riktigt det är lagligt att vara så snygg...

Tack men jag får jobba hårt för det .
  • Anonym (Tanten)
    LaChica skrev 2014-09-05 16:11:55 följande:

Jo tack, lätt är det inte att komma ner i/vara i snygg form, men så värt alla timmar på gymet! 

Ja det är kul att träna både styrka och kondition . Efter fyra barn är det kul att bevisa det går .
  • Anonym (Tanten)

Nejdå finns låga som /älskar att träna och bygga sin kropp orkar mera . Är kul att bevisa att inte kvinnor är slut vid 30 + som många verkar tro.quote=73936416][quote-nick]Doctor Why skrev 2014-09-05 16:19:31 följande:[/quote-nick]

Snyggaste Tanten i Swedala

Snart exploderar jag

[/quote]

• Anonym (Tanten)
    LaChica skrev 2014-09-05 16:25:40 följande:

Grymt! Du får bli min inspirationskälla  Själv har jag gått ner 12 kg sen slutet av juni, med hjälp av LCHF och kondtionsträning. En bra bit kvar, men nu är jag igång iallafall. Inga meningslösa soppor etc... En bra viktnedgång ska inte skyndas på. Resultatet är viktigare. 

Låter bra om du inte trivs som du är . Äter själv LCHF sedan flera år fuskar i helgen . Men inget socker mer en i ett vitt torrt vin . Män brukar ha svårare med ölen .
  • Anonym (Tanten)

Men jag har svårt med män som är yngre en mina söner . Min son som är 30 sa att på Harrys går inte att gå där är bara gamla tanter som du morsan som nyps i rumpan så det finns dom so gillar det.

stief84 skrev 2014-09-05 16:29:39 följande:

Man lever bara en gång på denna Pyttejord så då bör man uppleva allt man kan och njuta av allt som är gott.

Dvs dig, du är det goda. <3

Svar på tråden Helkroppstråden