Inlägg från: Anonym (Tanten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tanten)

Helkroppstråden

Grattis till att det funkar och du har hittat rätt väg att må bra det är viktigast . Och fuska måste man få göra .

LaChica skrev 2014-09-05 16:39:27 följande:

Jag kör mitt egna race, och det verkar funka.

Haha jag föredrar faktiskt öl framför vin, men det beror på vad det är för vin också. Jag gillar tyvärr söta vita viner, som FM, Diamant och Tre Apor... Inte det mest optimala för LCHF kanske. Ska jag dricka får det nog bli ren sprit och sockerfria drinkar, men då blir det alltid karatefylla

Nä, jag trivs inte i mig själv och har aldrig gjort riktigt. Jag har haft bulimi sen jag var 13 och har därmed blivit väldigt självkritisk genom åren. Har varit jättesmal, normalsmal, mullig och nu riktigt groteskt fet i mitt tycke... Men som sagt, jag jobbar på det.

• Anonym (Tanten)
    Papp skrev 2014-09-05 17:04:56 följande:

Ett tips är att skippa alkoholen helt den är nästan lika energirik som fett, oavsett om det smakar sött om den eller inte.

Plus att ämnesomsättningen rubbas upp till 48 timmar . Men om man tycker om det så måste man få unna sig det ibland.
  • Anonym (Tanten)
    stief84 skrev 2014-09-05 16:55:55 följande:

Bara för att reta alla lite så måste jag säga att jag Hoppas fortf på det där mailet tanten så jag får säga hej om du vågar. ;)

Jag vågade nöjd nu ?
  • Anonym (Tanten)

Varför anmäler någon mina bilder ? Är det mer sex när jag tex solar en andra visar samma . Får inget begrepp om vad som är tillåtet.

• Anonym (Tanten)
    MrMom skrev 2014-09-06 12:08:11 följande:

Du har väl inte visat mer än någon annan?

Nej tycker det är samma bilder som andra . Men de flesta är borta . Förstår inte skillnaden .
  • Anonym (Tanten)
    MrMom skrev 2014-09-06 12:15:32 följande:

Är de anmälda eller har du rensat i din forum mapp bland bilderna? Det är om du använder den gamla FL...

Anmälda och borttagna.
  • Anonym (Tanten)
    MrMom skrev 2014-09-06 12:23:45 följande:

Har du inte fått ett mail som förklarar varför? Det har jag fått tidigare när jag lagt upp lite för blottade bilder ;)

Jo att de har med sex att göra ok för det men det verkar godtyckligt.
  • Anonym (Tanten)

Ingen av mina bilder visade kön och absolut inte solbilden.

• Anonym (Tanten)
    NeedfulThings skrev 2014-09-06 19:46:14 följande:

Det har bara varit en av dina bilder jag har reagerat på, och det var den när man såg ditt kön i närbild i väldigt små vita trosor.

Den lämnade inte mycket till fantasin och även om den inte kanske anspelar på sex, så var det inte mycket som doldes. För min kvittar det om bara springan döljs, men med tanke på reglerna kanske den var för mycket.

Den ok då men mina solbilder förstår jag ej.
  • Anonym (Tanten)
    Anonym (breeding) skrev 2015-04-23 13:05:43 följande:

Det är dock med tungt hjärta jag postar dessa hemska bilder. 

Tror nog inte det , skickar du dom bilderna njuter du av att visa dem .
Svar på tråden Helkroppstråden