Inlägg från: Anonym (1789) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1789)

Helkroppstråden

smeden75 skrev 2018-08-07 01:12:20 följande:

Nä men bubben.. Vart du lite störd nu.. Förlåt!

Skönt ändå att du patrullerar fl:s sexsidor, tänk vad som skulle hända annars!

Tänkte mer för din egen skull. Ska hjälpa stora, starka karln på traven här...vad för typ av människa tror du skriver 'snyggt eller trash'?
  • Anonym (1789)
    smeden75 skrev 2018-08-07 01:40:46 följande:

La verkligen ingen värdering i vem som la ut bilden.. Såg en stjärt jag uppskattade.. Och behöver jag hjälp så frågar jag om den, som du sa jag är ju en stor och stark karl. Så jag reder mig själv, men tack för omtanken!

Sällan har väl kukens röst gjort sig hörd på sådant starkt sätt. Men du, tänk bullens brevfilmer typ.
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 08:22:58 följande:

(1789) hur mår du?

Humorn när Clarken ifrågasätter ens tillstånd. Hur är det själv gubben, reser du land och rike runt till kvinnor från fl?
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 10:36:25 följande:

Det är bra med mig, jag grejar hemma, solar och badar imellanåt . Du svarade inte på min fråga om det är känsligt så kan vi ta det via pm ifall du inte vill att alla på fl ska se.

Mvh Clarken.

Clarken, du måste förbättra försöken, jag ser igenom det där. Läser du av lika illa vid raggandet? Visst ja, jodå jag mår utmärkt.
  • Anonym (1789)
    smeden75 skrev 2018-08-07 11:14:28 följande:

Du hade verkligen inget mer att komma med, synd hade på nått sätt hoppats på det.. Men tyvärr har jag nog inte läst det sista från dig..

Men smeden allvarligt, vad tror du det där är?
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 11:33:12 följande:

Tack för att du svarade, men av dina inlägg att döma så tror jag att du kanske är lite utråkad, eller kanske har du hamnat i klimakteriet. Det finns hopp även för dig, jag tror att spa med hotell övernattning med god fukostbuffe skulle lätta lite för dig.....

Kram Clark gubben

Nästan så man förstår att du raggar år efter år här. Eller du tror nog kvinnorna känner sig upphetsade av spekulationer som den här. Clarken, höj dig.
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 12:40:50 följande:

Jag la mig bara i samma nivå som dig, lika barn leka bäst......

Återkom den dagen du förstår att du, i din ambition att dumförklara mig, nu gjort detsamma med dig själv. Inte många här inne med cellerna på rätt plats alltså.
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 15:22:06 följande:

Tyvärr så tar jag inte åt mig vad du säger, men jag har en fråga va får du ut av att va inne på ett forum för sexuell och samlevnad?

Då kan du hädanefter också strunta i att skriva till mig i första skedet. Primärt därför att sex är ett intresse, sekundärt för att just den här tråden innehåller enstaka attraktiva kroppar samt en och annan stolpe som (bland mycket annat) stavar knasigt.
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 18:17:49 följande:

Jag kan sluta att skriva till dig om du aldrig nämner mitt namn eller skriver något elakt till mig eller någon annan här.

Höjning skrev jag ju tidigare! Dessutom finns det redan en självutnämnd kapten här. Bespara oss ytterliggare en. Trodde inte du lyder under Clarken...
  • Anonym (1789)
    Purgöka skrev 2018-08-07 18:20:09 följande:

Vad ni orkar tjafsa!

Håller med. Lägg upp en bild nu. Chop chop.
Svar på tråden Helkroppstråden