Helkroppstråden
Nä men bubben.. Vart du lite störd nu.. Förlåt!
Skönt ändå att du patrullerar fl:s sexsidor, tänk vad som skulle hända annars!
Nä men bubben.. Vart du lite störd nu.. Förlåt!
Skönt ändå att du patrullerar fl:s sexsidor, tänk vad som skulle hända annars!
La verkligen ingen värdering i vem som la ut bilden.. Såg en stjärt jag uppskattade.. Och behöver jag hjälp så frågar jag om den, som du sa jag är ju en stor och stark karl. Så jag reder mig själv, men tack för omtanken!
(1789) hur mår du?
Det är bra med mig, jag grejar hemma, solar och badar imellanåt . Du svarade inte på min fråga om det är känsligt så kan vi ta det via pm ifall du inte vill att alla på fl ska se.
Mvh Clarken.
Du hade verkligen inget mer att komma med, synd hade på nått sätt hoppats på det.. Men tyvärr har jag nog inte läst det sista från dig..
Tack för att du svarade, men av dina inlägg att döma så tror jag att du kanske är lite utråkad, eller kanske har du hamnat i klimakteriet. Det finns hopp även för dig, jag tror att spa med hotell övernattning med god fukostbuffe skulle lätta lite för dig.....
Kram Clark gubben
Jag la mig bara i samma nivå som dig, lika barn leka bäst......
Tyvärr så tar jag inte åt mig vad du säger, men jag har en fråga va får du ut av att va inne på ett forum för sexuell och samlevnad?
Jag kan sluta att skriva till dig om du aldrig nämner mitt namn eller skriver något elakt till mig eller någon annan här.
Vad ni orkar tjafsa!