Anonym (Oj!) skrev 2018-08-08 20:38:44 följande:
Hahaha, du är dryg som en jävla Ajax-flaska men jag hajjar vad du menar.
Jag har vänt mig emot en del här i tråden o fått måsskit på kapellet för det innan.
Dock har jag inte så mycket vänt mig mot de som lägger in bilder - vilket jag kan förstå att man gör ....
Det jag reagerar på är alla jävla runktomtar som vaknar så fort de får se lite naken hud. Man undrar ju vilka fattiga och ensamma liv de lever annars .... när man måste kommentera VARENDA bild på en tutte eller skinka som läggs in.
Som sagt - du är en jobbig jävel men i princip ger jag dig rätt fullt ut!!
Kolla Cam4 om ni vill se naket istället - mer action o inget gnäll.
Tror de flesta hajjar - egentligen. Men sådana som du och jag ger de ju öppna dörrat att slå in, trots att det är deras dörrar som står och drar. Knarrar som fan tror jag. Huruvida mycket de runkar, kommenterar saker som får en att undra hur det är ställt där uppe eller att de som postar indirekt utger sig för att vara drottning/kung fastän man osar falskhet, det struntar jag i. Men det är många här som är urbota knäppa och ger man sig in i leken får man tåla att folk kanske kommer skratta.
Tack. Från en dryg jävel till en annan. (Cam4 prövade jag för övrigt för ett antal år sedan, som deltagare.)