• I Rose I

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2013-01-06 14:09:21 följande:
    Sorry för OT, dags för en bild i tråden istället.
    Snyggt. Mycket snygg och vältränad kropp.

Jag passar väl också på och ber om ursäkt för OT men jag har svårt att hålla mig när jag tycker något är fel. 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anton Chigurh
    Nockanpockan skrev 2013-01-06 14:13:25 följande:
    Snygg rygg!! 

Och även jag ber om ursäkt för OT i tråden! 
    Det gör inte jag......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
  • Anton Chigurh
    Planta skrev 2013-01-06 12:48:49 följande:
    A little less conversation,

a little more action please :)
    Kanske. Jag skall fundera på saken....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2013-01-06 14:35:40 följande:
    Det gör inte jag......
    Män, tjurskallighet, envishet och orubblighet.  Men vi älskar er ändå. Kyss
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Tom Araya
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 10:39:59 följande:
    Det var fint sagt på ett sätt.... Men jag menar inte att tävla. Det är faktiskt så att jag har inga mer vardagliga... Jag har ju liksom en viss "personlighet" att leva upp till som "Petite Jasmine". Men inga mer underkläder då. Jag lovar...
    Du kanske skulle ta lite nya bilder i mer vardaglig style. På med mjukisbrallorna och en t-shirt, jeans och linne/topp...Solig
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-01-06 14:39:35 följande:
    Män, tjurskallighet, envishet och orubblighet.

Men vi älskar er ändå. Kyss
    Jag vet, Goding.....Hjärta
  • Brio
    Max skrev 2013-01-04 17:21:59 följande:

Fick bli en fredagsbild Tungan ute Nu är det helgSkål

Drömmer{#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73

Fotografen: Riktigt läcker bild!! *gillar*

• BigBen
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
    Mycket väl talat!

Alla kvinnor är vackra....
Svar på tråden Helkroppstråden