• Anton Chigurh

Helkroppstråden

hösthjärta skrev 2013-01-05 15:40:20 följande:
    Anton, Anton, Anton..... Jag visste att du skulle leverera.Kyss Du är en uppmuntrande gentleman, som inte säger ett ont ord om en kvinna. Att dina favoriter är i den smalare skalan vet jag redan, men jag kan överhuvudtaget inte ta illa upp när du skriver som du gör. Förstår precis vad du menar med skönhet respektive attraktion. Huruvida just du skulle finna min kropp attraktiv eller ej, spelar mindre roll.
    Faktum är att jag tror (inbillar mig, intalar mig själv) att de allra flesta män vill ha kvinnorna såsom du vill ha dina.
    Jag skulle bara vilja.......... som så många undersköna ladys redan gjort här, våga lägga upp en bild. (Bekräftelsehoror är vi väl alla Flört)
    Vad skulle vara det värsta? Att ingen kommenterar? Nej. För har man inget snällt att säga så är det bättre att vara tyst.

Jag är rädd för att bli den första som skulle få eleka kommentarer, eller bli hånad.

Oj. Sorry. Nu blev det lite för mycket allvar i den här lättsamma, underbara, vänliga tråden. Till alla övriga: hoppa bara över mina kommentarer och fortsätta visa oss alla de fantastiskt vackra kurviga kvinnorkropparna och de manliga, fullkomligt överheta "tappa hakan"- kropparna. Jag hyllar er!Skål

Kram
    Nä, hjärtat, du kommer inte bli hånad, jag lovar, du duger oavsett, det kan du va fan så säker på. Din bild är på ingående, jag vet det, och det gläder mig. Mycket. Nåt annat som gläder mig, det är dina snälla ord här, hjärtat.

Tack, dom värmer mer än du tror.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fotografen
    peridoten skrev 2013-01-06 11:25:14 följande:

Ohhh, vilka läcka bojor! Ja hela bilden är ju läcker!
    Tackar tackar :)
  • Fotografen
    Nockanpockan skrev 2013-01-06 11:32:58 följande:
    Oh! Snygg! En riktig man!Kyss

Märker att jag har väldigt bred smak.. Jag tycker alla män och kvinnor i denna tråd är underbart fina, snygga, sexiga, vackra..
    Och det oavsett hur de ser ut!  Tycker det är så vackert med all denna variation av kroppar som förekommer i tråden!{#emotions_dlg.flower}
    Tack för det Nockan, kul att du gillar den.Glad
  • I Rose I

När det kommer till svartsjuka och att låta alla vara stolta över kroppen dem har, fixad eller inte så slår kvinnorna männen med hästlängder. För gud förbjude en kvinna som är stolt över sin kropp trots att denne kanske fixat några kroppsdelar. Nejdu, bäst att kräla i rännstenen och känna skamm för resten av livet. 

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Fotografen
    Signorina skrev 2013-01-06 11:47:27 följande:
    Åååh! Fotografen, mycket snygg!
    Håller med Nockan, en riktig man..
    Men man tackar så mycket för det Signorina :)
  • Nockanpockan
    I Rose I skrev 2013-01-06 11:47:02 följande:
    När det kommer till svartsjuka och att låta alla vara stolta över kroppen dem har, fixad eller inte så slår kvinnorna männen med hästlängder. För gud förbjude en kvinna som är stolt över sin kropp trots att denne kanske fixat några kroppsdelar. Nejdu, bäst att kräla i rännstenen och känna skamm för resten av livet. 

Jag anser att en person som är nöjd med sig själv är snygg.. Är detta då pga bröstinplantat, rumplyft, fettsugning av lår osv, osv så är personen snygg.. 
    Jag har saker jag vill ändra på hos mig själv för MIN skull.. Saker som inte går att fixa genom sund kosthållning och idogt tränande..  Om det är något som jag kan, och vill, rätta till med kirurgi för att jag ska känna mig snygg, trygg och nöjd i mig själv, varför ska jag då inte göra det?

Sedan är det inte snyggt att gå till överdrift åt något håll... 
    It's so FLUFFY!
  • twain
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:52:22 följande:
    Men man tackar så mycket för det Signorina :)
    Ja, den var färgstark trots att den var i svartvitt.
    I like sensual sex... If it's rough...
  • Nockanpockan
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:36:27 följande:
    Tack för det Nockan, kul att du gillar den.Glad
    Klart jag gör! Snyggt foto, snygg modell!Skål
    It's so FLUFFY!
  • Anonym (badsugen)
    Nockanpockan skrev 2013-01-06 11:58:05 följande:
    Jag anser att en person som är nöjd med sig själv är snygg.. Är detta då pga bröstinplantat, rumplyft, fettsugning av lår osv, osv så är personen snygg.. 
    Jag har saker jag vill ändra på hos mig själv för MIN skull.. Saker som inte går att fixa genom sund kosthållning och idogt tränande..  Om det är något som jag kan, och vill, rätta till med kirurgi för att jag ska känna mig snygg, trygg och nöjd i mig själv, varför ska jag då inte göra det?

Sedan är det inte snyggt att gå till överdrift åt något håll... 
    Eftersom jag är äldst i den här tråden måste jag få bidra med en teori- när jag var yngre så var det inga "vanliga"  som opererade sej, kanske nån kändis. Och då hade vi  lättare som unga, tror jag, att tugga i oss att man är olika. Jag skulle gärna vilja kunna bära upp en urringning bättre, det finns alltid nåt som kan fixas till, men jag har aldrig tänkt operera mej därför att tanken aldrig fanns där från början. Så jo, lite tror jag att själva möjligheten till operation av det ena och det andra leder till högre krav- varför nöja sej när man kan åtgärda det för 40 000 (och en risk för sårinfektion). Att skära i en frisk kropp har nackdelar och risker, det är kanske OT i den här tråden men samtidigt inte- just den här tråden visar så tydligt att det finns många sätt att vara fin på och kanske kan man vara lika generös och snäll mot sej själv som mot andra. Jag har absolut inget emot dom som opererar sej men det är synd att behovet verkar växa bland vanliga fina tjejer, i onödan enligt mej.
Svar på tråden Helkroppstråden