• twain

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
    Väl talat fjärilen!
    I like sensual sex... If it's rough...
  • Anonym (vackert)
    twain skrev 2013-01-06 09:46:19 följande:
    Den stylade och fixade bilden i kombination med de nedlåtande kommentarerna skar sig från resten av tråden. Helt plötsligt gick det från mysigt till tävling helt i onödan.
    Jag tror Petite Jasmine kände sig lite påhoppad och då är det lätt att gå till försvar. Nedlåtande kommentarer va det ju från båda sidor.

Ibland ser jag att bilder på väldigt smala kvinnor blir hyllade i tråden som jag inte alls kan förstå och sitter som ett frågetecken. Jag skulle egentligen vilja kommentera för att uttrycka min åsikt när den skiljer sig från andra kommentarer men jag avstår eftersom det här inte är rätt tråd för det och för att dom som som är modiga och lägger upp sina bilder faktiskt läser kommentarerna och kan ta illa vid sig.

Som Putt B gjorde och i princip säga: Lilla gumman jag tycker du är fin men andra bilder är finare.
    Det är inte speciellt snällt och leder nog många gånger till ett försvar från den som känner sig påhoppad.
  • straight arrow
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 09:53:11 följande:
    Återigen - det finns ingen anledning att racka ned på mitt val av kort. Jag gillar det, och för mig är vardag ibland lika fint som lite uppklätt. Jag behöver inte sättas på plats för att jag har en annan smak på vad som är estetiskt tilltalande och därför klär mig/visar mig från den sidan. 
    Ingen kritik - det fanns nog bara en oro för att din mycket vackra bild skulle sätta en ny standard, och lägga ribban så högt att många skulle bli avskräckta från att lägga upp bilder. Det vill ju ingen! 
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Årsta
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
    word
  • peridoten
    Anonym (kvinna) skrev 2013-01-06 06:57:43 följande:
    jättefin, du ser ut som jag!

Tack!
    A.D.I.D.A.S.
  • Petite Jasmine
    straight arrow skrev 2013-01-06 10:24:23 följande:
    Ingen kritik - det fanns nog bara en oro för att din mycket vackra bild skulle sätta en ny standard, och lägga ribban så högt att många skulle bli avskräckta från att lägga upp bilder. Det vill ju ingen! 
    Det var fint sagt på ett sätt.... Men jag menar inte att tävla. Det är faktiskt så att jag har inga mer vardagliga... Jag har ju liksom en viss "personlighet" att leva upp till som "Petite Jasmine". Men inga mer underkläder då. Jag lovar...
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-06 01:36:10 följande:
    Nu snackar vi riktig kvinna !!

Nu snackar vi riktig tönt puttefnask
  • peridoten
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:22:13 följande:
    Får ta mod till mig jag med då!

Ohhh, vilka läcka bojor! Ja hela bilden är ju läcker!
    A.D.I.D.A.S.
  • Nockanpockan
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:22:13 följande:

Får ta mod till mig jag med då!
    Oh! Snygg! En riktig man!Kyss

Märker att jag har väldigt bred smak.. Jag tycker alla män och kvinnor i denna tråd är underbart fina, snygga, sexiga, vackra..
    Och det oavsett hur de ser ut!  Tycker det är så vackert med all denna variation av kroppar som förekommer i tråden!{#emotions_dlg.flower}
    It's so FLUFFY!
Svar på tråden Helkroppstråden