• Movit

Helkroppstråden

Movit skrev 2014-01-02 23:38:06 följande:

Perfekt...jag provar norrut...så får vi se.

Alltså Katten.....jag tror jag gillar dig helt utan kläder bäst....så du kan ju dumpa hela din garderob i morgon till mig. ;)
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 23:39:25 följande:
    Ungefär nåt sånthär kanske ni får se mig i på teve idag. Ja, lite mer påklätt kanske, men stilen. Tajt och svart
    Du är ju inte av denna värld.......Kim B har ingenting att sätta emot dig.....
  • Movit
    Emerun skrev 2014-01-02 23:41:47 följande:
    Söder ut

hmmm beror väl på utgångspunkten....Drömmer
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 23:45:59 följande:
    Beror på humöret!

Finns nog ett håll som katten alltid uppskattar att bli klappad...varken medhårs eller mothårs....
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 23:47:56 följande:
    Åjo.... Hon är bra het också :)
    Och, tack!

Också.......jovars....men inte lika het som katt.....och hon vill inte låna ut sin bh till mig.
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 23:51:42 följande:
    Slaaaaap, bara rakt på?

Det var du som tänkte så......inte jag...DrömmerOskyldig
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-02 23:52:38 följande:
    Nu var ju tanken att jag skulle gå och lägga mig då min klocka ringer ytterst tidigt i morgon bitti.....jag har inte hört att du smugit dig in i mitt sovrum......för du får absolut ligga så där och vänta på mig....Drömmer
  • Movit
    LoLs pappa skrev 2014-01-02 23:55:07 följande:
    Du stavade fel på hål Skrattande.
    Finns 3 hål som katten gärna får klappade gissar jag  

(fan man hinner ej med här ikväll)
    Nej nej nu pratade vi HÅLL (riktning) inte hål ( som kan tex penetreras) men men du har rätt på ett annat sättFlört
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-03 00:02:37 följande:
    Du känner mig! Rakt på sak :))

Fast jag tror minsann att du gillar alla tre hållen OCH hålen....(jag helgarderar nu minsann)
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-03 00:05:17 följande:
    Får jag? Tack! Då gör jag det, har fler sätt en ett sätt att trötta ut dig på

Jag tänkte även att jag skulle hjälpa din väckarklocka på traven lite att väcka dig lite trevligt imorgon, även där.. På fler än ett sätt...

Ok?

Du är välkommen....på alla sätt och vis...men jag kanske väcker dig i morgon bitti.....eller i natt....
Svar på tråden Helkroppstråden