• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-12-02 22:00:51 följande:
    Du har dom finaste bröst och bröstvårtor en kvinna kan ha, du vet det, Gumman...och jag vet det, att sen ett fegt kräk, ett patetiskt, genuint kräkmedel som är så ful att vore jag hälften som ful i röven som vad han/hon är i ansiktet, så skulle jag se till att alltid skita i mörker. Och jag behöver inte ha sett vederbörande (kräkmedlet !!! ) för att veta att jag har rätt. Det säger sig självt...

Och faktiskt, ibland är det bra att "folk" är anonyma. Med allt vad det innebär !!!!!!!!!!!!!!

Puss...

Att du gillar dem är ändå det viktigaste

Puss
  • Fenina
    celineswaltz skrev 2013-12-02 22:28:25 följande:

Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?
    Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.
    Du, det finns inget som är äckligt med dina bröst. Själv är jag storbystad och trivs i det eftersom det blivit en del av mitt "jag", men det har funnits tider då jag villigt förändrat de för att de skulle bli mer som dina, stunder som jag gärna skulle vilja att de bestod av saltvatten istället. Dina bröst är vackra, naturliga, och ingenting som du hade behövt dölja.

Det SU2 gör är fruktansvärt fult - det är en stor skillnad på att inte ha varje mans drömbröst och att en man skulle äcklas av de. Fördelen med olika smak är att det då innebär att olikheterna passar för alla - för någon mer än för andra. Därifrån till att vara äcklande är två så skilda saker att det finns inte. För övrigt verkar du vara en helgo tjej, och bröst är mer än bröst, de är också vem de sitter på. Med andra ord har du helgoa bröst.
  • NyttNamn
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 22:14:43 följande:
    Fast nu är du lika patetisk som den andra. Att skita på dig lika mkt som honom åt andra sidan är minst lika mesigt. Nej, hon har inte de finaste brösten en kvinna kan ha och många killar skulle bli äcklade vid åsynen av dem. Du behöver inte försöka intala folk något annat, ibland måste man bara låta saker vara.

Varför skulle nån ÄCKLAS av dem?! Ett par helt vanliga tuttar??!! Visst, säkert män som inte ser den modellen som just sin favorit - men steget därifrån till äckel är väldigt långt.. Jag tycker, precis som Celines... skriver att det är skitbra att alla sorter visas, att det får synas att alla kvinnor är olika och att det inte enbart är kirurgisk perfektion som "tillåts" vilket oftast är regel i media, bland kändisar och övrigt som påverkar (förmodligen främst) yngre tjejer, och lite osäkrare kvinnor...
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (lurkerfia)

Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?

Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.
    Jag tycker du har otroligt vackra bröst. Bara sådär, rätt och slätt. Superfina och attraktiva. Och ett ideal i min värld...

Vet inte vad jag vill säga, för vad andra tycker ska ju inte spela någon roll, och du verkar må tillräckligt bra för att inte låta din självbild styras av andras åsikter. Modig är du!
  • celineswaltz

Tack så mycket Fenina, Nytt Namn och Lukerfia för vänliga , stöttande ord och vettiga synpunkter.

Jag värdesätter era inlägg mycket

• Anonym (SU2)

Fast kolla vad white knighten skriver. "Du har de finaste brösten och det vet du". Tycker du inte han överdriver lite där?

Vad menar du med belägg? Du skriver ju sälv att dina bröst inte är mycket att hänga i granen. Jag skulle då inte bli alldeles till mig om du flashade barmen för mig, t.ex.

Min poäng var bara att han överdrev mminst lika mycket som den andr akllen
  • sixtenblixt

[quote=71193830][quote-nick]celineswaltz skrev 2013-09-24 13:04:43 följande:[/quote-nick][/quote] Snyggaste bilden på FL

• Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-02 20:22:11 följande:
    Och citera! Haha
    Mmmh, lika fin som alltid! Drömmer
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-02 22:16:47 följande:
    Tutt-repris. 

Älskar, älskar, älskar... Solig Så vackra!
  • Speak up

Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.

Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.
    Vad säger du? Flört