• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • celineswaltz
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-02 23:59:19 följande:
    Jag tycker att dina bröst är jätte fina, precis som din kropp!! Du är en jätte vacker kvinna! Jag har så svårt att förstå mig på människor som kan vara så korkade/elaka och jag ser inte överhuvudtaget på vad man som människa vinner på att vara elak, alla ser vi olika ut!! Men det är väl det karma är till för, kommer tillbaka och biter en i röven när man minst anar det!!

Tack
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-12-02 23:12:59 följande:
    Jag ÄLSKAR DOM....jag AVGUDAR DOM, Gumman. Dom är lika perfekta som resten av dig. Puss, din Anton.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

och det är jag så lycklig över . Tack älskade Anton
  • celineswaltz
    engdahl skrev 2013-12-03 00:22:45 följande:
    Du är mycket sexig i mina ögon - inte bara brösten utan även stjärten, benen, magen och framför allt hela framtoningen med klädsel, stövlar, attityd. Skulle vi hamna i samma säng, kan jag garantera dig att jag skulle vara kåt och lycklig. Och kåt. ;)

Tack !.Dina ord värmer
  • Anonym (SU2)
    celineswaltz skrev 2013-12-03 00:15:30 följande:
    Anton tycker så.

Du tycker att de är fula. Du påstår det. Du påstår dessutom att andra inte lär bli upphetsad av dem. Jag vet dock flera som gillar dem.

Det räcker för mig .Det behöver inte vara jättemånga män som gillar dem. Dessutom verkar män tända på mig ändå. Jag har inget problem med det.

Jättebra att du känner att folk uppskattar dem. Känns dock som anton tror han har en chans att då suga på dina bröst om han bara smickrat dig tillräckligt... Patetiskt
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 22:59:32 följande:

Fast kolla vad white knighten skriver. "Du har de finaste brösten och det vet du". Tycker du inte han överdriver lite där?

Vad menar du med belägg? Du skriver ju sälv att dina bröst inte är mycket att hänga i granen. Jag skulle då inte bli alldeles till mig om du flashade barmen för mig, t.ex.

Min poäng var bara att han överdrev mminst lika mycket som den andr akllen
    Så du kritiserar en persons argumentation genom att ge dig på en annan person som aldrig bett om att bli indragen? Fail på den argumentationstekniken... Precis som om det skulle vara celines (vackra) bröst som var problemet, när det nu är Antons attityd du stör dig på.
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-03 06:02:11 följande:

Jättebra att du känner att folk uppskattar dem. Känns dock som anton tror han har en chans att då suga på dina bröst om han bara smickrat dig tillräckligt... Patetiskt
    Men du. Räcker det inte nu? Du har sagt din åsikt nu. Du behöver inte argumentera för den. Alla tycker inte som du. Du kan väl lämna tråden om du bara ska bråka? Du gör personer ledsna och det är inte vad denna tråd handlar om..
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-02 23:12:42 följande:

Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.

Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.
    Vad säger du? Flört
    Men jävlar i min låda! får jag vara din Buffy? Lovar att vara snäll med staven! ;)
  • Jo01
    GoodMangoo skrev 2013-12-03 06:21:08 följande:
    Goooooooood morgon !!!    

Godmorgon på dig vackra Mangoo, och alla ni andra också.
  • GoodMangoo

Intressant läsning. Ser att det inte bara naturliga bröst har fått sig en känga under natten.