• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • engdahl
    celineswaltz skrev 2013-12-02 23:16:11 följande:

När du skriver att många män skulle äcklas av mina bröst undrar jag om du hört flera män säga det eller berätta hur äcklad de blivit/ blir av mig personligen eller kvinnor lika mig ?

Anton råkar tycka att mina bröst är finast. Det är hans personliga åsikt. Och det vet jag att han tycker.

Tycker du att endast perfekta bröst bör visas upp?. Tycker du att alla andra ska operera sig ?.Eftersom att smaken är olika är det iof ett problem. Vad tycker du att denna tråd bör innehålla, exmplariska människor enligt särskild mall?
    Jag tycker att det är bra att många vanliga bröst visas upp - och personligen gillar tag både stora och små och vet att vanliga kvinnor har många olika sorts bröst, vart och ett vackert på sitt sätt.
  • Speak up
    engdahl skrev 2013-12-02 23:44:04 följande:
    Ingen likhet med Dexter direkt... ;)
    Tack.. antar jag! Flört
  • Hotrod
    celineswaltz skrev 2013-12-02 13:41:12 följande:
    åh vad snygg du är Tungan ute
    Tack Solig
    Snygg bild på dig i morgonrock{#emotions_dlg.flower}
    Burnout
  • Anonym (Kvinna 2)

Jag tycker att dina bröst är jätte fina, precis som din kropp!! Du är en jätte vacker kvinna!

Jag har så svårt att förstå mig på människor som kan vara så korkade/elaka och jag ser inte överhuvudtaget på vad man som människa vinner på att vara elak, alla ser vi olika ut!! Men det är väl det karma är till för, kommer tillbaka och biter en i röven när man minst anar det!!

celineswaltz skrev 2013-12-02 22:28:25 följande:
    Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?

Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.

• Anton Chigurh
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 23:45:56 följande:

Fast anton skrev aldrig att han tycker det utan påstod att det var så, vilket inte är ju fallet. Okej, jag var väl överdrivet när jag sa äcklas men de lär inte hela bli upphetsad av dina.
    Så helt plötsligt kan du prata för hela den manliga befolkningen, vad dom blir upphetsade av, eller vad dom inte blir upphetsade av !!!

Det är inte klokt så patetiskt jag finner dig, SU2, du är en sån tragisk "människa" att jag knappt aldrig sett nåt liknande. Du är ett sån genuint elak "person" att det får mig tänka på nåt en annan skrev om Paul Walker, nämligen :

"Det är alltid sorgligt när någon dör, även om dom inte är kändisar"

Jag håller inte med !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Fast anton skrev aldrig att han tycker det utan påstod att det var så, vilket inte är ju fallet. Okej, jag var väl överdrivet när jag sa äcklas men de lär inte hela bli upphetsad av dina.
    "Du har dom finaste bröst och bröstvårtor en kvinna kan ha, du vet det, Gumman...och jag vet det"

Lär dig läsa mellan raderna, jag skriver att Celine vet att jag vet det !!!

Förövrigt har jag helt rätt. Som vanligt !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-02 23:31:20 följande:
    Äsch! Du är ju bara söööt! Oskyldig Osminkad eller inte!
    Kyss
    Abso-fucking-lutely.
  • celineswaltz

Anton tycker så.

Du tycker att de är fula. Du påstår det. Du påstår dessutom att andra inte lär bli upphetsad av dem. Jag vet dock flera som gillar dem.

Det räcker för mig .Det behöver inte vara jättemånga män som gillar dem. Dessutom verkar män tända på mig ändå. Jag har inget problem med det.
  • celineswaltz
    Hotrod skrev 2013-12-02 23:58:13 följande:
    Tack

Snygg bild på dig i morgonrock

Tack så mycket
  • engdahl
    celineswaltz skrev 2013-12-03 00:15:30 följande:

Anton tycker så.

Du tycker att de är fula. Du påstår det. Du påstår dessutom att andra inte lär bli upphetsad av dem. Jag vet dock flera som gillar dem.

Det räcker för mig .Det behöver inte vara jättemånga män som gillar dem. Dessutom verkar män tända på mig ändå. Jag har inget problem med det.
    Du är mycket sexig i mina ögon - inte bara brösten utan även stjärten, benen, magen och framför allt hela framtoningen med klädsel, stövlar, attityd.

Skulle vi hamna i samma säng, kan jag garantera dig att jag skulle vara kåt och lycklig. Och kåt.

;)