• Speak up

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-11-12 07:36:55 följande:
     Jag är (inte alls) väldigt morgonpigg idag.Tungan ute Men måste man tvätta så måste man...anyway... här är en nytagen bild på mig i farten. Ha en god morgon allihopaGlad

Ett ljuvligt dekolletage, vännen! Oskyldig Ha en fortsatt trevlig dag i höstrusket.
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-12 10:39:07 följande:
    Mmmh, en sån underskön bakdel! Blir ju helt till mig. *Skvimper nästan ut kaffekoppen* Förvånad
  • Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-12 10:41:39 följande:
    Vad ska man säga Dockan... Drömmer Underbart sensuell och retsam bild. Mysigt med halvtransparenta som visar dina härliga bröst. Glad
  • Speak up
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-12 12:37:34 följande:
    I såna här trådar får jag alltid skit över att jag är för "mager" och "sjuk". Eller att jag ser ut som ett barn, alternativt en pojke. Jag är en 23-årig tjej som äter vad jag vill, älskar god mat och lever livet! Och tro det eller ej, de där myggbetten är faktiskt en C-kupa Flört

Mmmh... Jag klagar INTE, tjejen! Smala tjejer är inte fy skam alls. SkrattandeHjärta Tsss... "Myggbett"! Hehe.
  • Speak up
    Anonym (M.M) skrev 2013-11-12 12:45:40 följande:

SkämsSkäms

Men ojojoj! Solig Vad har du att rodna för egentligen? Mums!!! En sån läcker bild.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-12 13:40:36 följande:
    Tack så mycketSolig
    Aha, det var din bild! Det fattade ju inte jag, hehe. Glad Ingen orsak alls, Matildet! Fortsätt gärna på bröst-temat. Jag ser väldigt gärna mer av dem. Drömmer
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-12 13:41:40 följande:
    Oj då, nu avslöjade jag mig själv...Skäms
    Haha, gör inget sötnosen! Nu vet vi ju att du har vackra bröst. Är inte det bra? Oskyldig
  • Speak up
    Eterisk skrev 2013-11-12 13:45:02 följande:
    Jag vill se på mäns händer, handleder och armar! Ja, det vill jag! :niger fint:
    Det ska jag se till att fixa! Glad
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-12 13:52:04 följande:
    Joo, jag antar det, hihiGlad
    Bra! Skrattande Se nu gärna till att ta lite fler fina foton. Jag (vi) väntar med spänning! Hjärta
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-12 13:52:04 följande:
    Joo, jag antar det, hihiGlad
    Bra! Skrattande Se nu gärna till att ta lite fler fina foton. Jag (vi) väntar med spänning! Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden