• Speak up

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-11-12 14:34:13 följande:
    Det kan nog ordnasGlad
    Awwwh... Du är en ängel! Drömmer
  • Speak up
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-12 14:35:12 följande:
    Ja, sånt man får höra när man inte har enorma... Tungan ute
    Äääh... Inte från mig inte! Jag säger bara nånting i stil med "Åh vad vackra de är!" Solig Hehe, lovar!
    Viktigare för mig är att de passar i övrigt till kroppsstorlek (vilket de också borde eftersom du är smal.) Plus att de gärna får vara symmetriska och ganska fasta... Drömmer Men fy... vad säger jag! Skäms
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-12 14:41:41 följande:
    Ett till då...

Men åååh!!! DrömmerOskyldigHjärta Matildet, du är ju bara för härlig va! Skåda, såna underbara bröst. Tack så hemskt mycket, du är för gullig! *Puss*
  • Speak up

De här är speciellt för dig, Eterisk! Drömmer Hoppas det ska falla dig i smaken.

• Speak up
    Eterisk skrev 2013-11-12 18:20:07 följande:
    Jag tror så här:

Händerna -  kvinnor gillar händer för att de hos män kan vara stora, torra och varma vilket antyder någon sorts omhändertagande som också en aldrig så jämlik och uppegående kvinna kan uppskatta hos en man. Men även långa pianofingrar som kan stå för en känslighet kan vara lika uppskattade. Händer öht signalerar smekningar tror jag, och det gillar förstås kvinnor precis som män. Man ser händerna och tänker på allt de kan göra, och så fantiserar man så mycket man bara kan.

Handlederna - ja, här handlar det nog definitivt om känslighet. En mans handleder kan väcka ömhet. De är kanske fjuniga, kanske har de något ärr eller ett sött födelsemärke. Men vad de än har och hur de än ser ut så bara vet man hur sköna de är att hålla handen om när mannen har sin arm runt en när man ska sova.

Armarna - ja, de är väl en symbol för den andra ådriga saken. Hehe. 

Tack för alla bilderna, alla härliga män. Jag blev väldigt glad!  Hjärta
    Jag ska fixa några fler bilder på ännu ådrigare armar inom kort! ^^
  • Speak up
    Eterisk skrev 2013-11-12 18:35:50 följande:
    Det kan visa sig vara väldigt klokt gjort av dig.
    Jaha..? Vad är nu detta för slags "hint"? Drömmer
  • Speak up

Ujujuj! Har sliter man hårt för att bjussa på sig... Flört Håll till godo I alla älskare av ådriga underamrar!

• Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-12 19:08:53 följande:
    Ett sista för idag ;)
    Om inte ordet "cameltoe" hade en sån ful klang skulle jag definitivt använda just det ordet. Flört Vad har du gjort, Dockan? Hällt vatten på trosorna? Tungan uteHjärta
  • Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-12 19:35:03 följande:
    Råkade kanske spilla lite ;)
    Mmh, du råkade göra det va! Flört Det är jag glad för. Blir liksom lite... mer avslöjande då. Underbara konturer! Oskyldig
  • Speak up
    straight arrow skrev 2013-11-12 19:42:11 följande:

Justerade färgbalansen en smula...

Borde jag också ha gjort, inser jag nu... Drömmer Så ska det se ut!
Svar på tråden Helkroppstråden