• Speak up

Helkroppstråden

SexigaTessan skrev 2013-11-13 16:13:37 följande:
    Så mycket läckra grabbar det finns här inne på fl och jag har några favoriter.Så kom igen grabbar lägg in flera bilder och gör mig lycklig .
    Lägger gärna upp lite bilder om du nu skulle uppskatta det, Tessan. Får man se nån bild på dig också i så fall, kanske? Glad
  • Speak up
    Anonym ( ) skrev 2013-11-13 17:34:21 följande:
    Gärna nån som inte är snodd från nätet!
    Ja det vore ju att föredra förstås. Cool
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-13 18:01:33 följande:
    God kväll! Lite varmt här
    Hemma idag
    Mmmh, du fortsätter överträffa dig själv, Ensam. Hur ska du kunna toppa det här? Flört
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-13 19:18:03 följande:

Framsida och baksida...
    Oh celineswaltz, du är så retsam! Drömmer Den där halvt genomskinliga toppen kunde du lika gärna lämnat, hehe. Och en sån tjusig bakdel sen! Kyss
  • Speak up

God afton! Får bjussa lite på mig själv återigen... Solig Nog fanns det någon som uppskattade lite "hår på bringan".

• Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-13 22:16:55 följande:

Tack för dina fina ord härliga speak up
    Till dina bilder kommer de fina orden rent spontant, celineswaltz. Drömmer
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-13 22:24:51 följande:

Snygg bringa .Fint hårbeklädd
    Tackar så mycket, celineswaltz ! Den här gången missade jag inte din kommentar. Flört (Ska du bli den enda den här gången också?)
  • Speak up
    some day skrev 2013-11-13 22:48:21 följande:
    Fin! Gillar håriga bringor!
    Awh! Drömmer Tack för att du säger det, tjejen!
  • Speak up
    Anton Chigurh skrev 2013-11-13 22:59:45 följande:
    Tog lite nytt i dagens anledning, alltid är det väl nån Dam som fyller år, å så blev det ingen redig arm/handled/hand som TS efterlyste igår, och eftersom min kvinnaHjärta dessutom sa åt mig på skarpen att skärpa mig ....så. 

Ja.

Då blir det nåt lite iaf.

Okeej... Där ligger jag i lä. Skäms
  • Speak up
    Anton Chigurh skrev 2013-11-13 23:15:58 följande:
    Va faen, Su....så skall du inte se det, vi tävlar inte här, definitivt inte, vi postar vad vi har, och tro mig, massor av Damer väljer bort mig i gallringen, inte alla som gillar min typ av lekamen. Du ser jävligt bra ut du med. Och det menar jag.Glad

Ujuj... Nu rodnar jag ju nästan här! Skäms Hehe, nädå men det är verkligen schysst av dig att se det så, Anton. Det gör väl jag med egentligen. (Skrev mest sådär mer för att berömma dina armar än för att förringa mina egna.) FlörtMen tack för peppningen!
Svar på tråden Helkroppstråden