• Putt B

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-01-08 14:35:23 följande:
    tack! inte så naken.. vågar inteSkäms
    Klart du vågar.. du är ju jättefin...
  • LoLs pappa
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-08 14:45:07 följande:
    här kommer en bild av rumpan med   av någon anledning på fel håll, men vänd på huvudet... ska träna upp den så den blir lite större  

Förbannade tfn med auto inställning av skärmen. Absolut inget fel på den. Motsvarade framsidan med råge!!!
  • Putt B
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-08 14:45:07 följande:
    här kommer en bild av rumpan med Glad

av någon anledning på fel håll, men vänd på huvudet...Tungan ute

ska träna upp den så den blir lite större {#emotions_dlg.flower}

• Putt B
    Alexia skrev 2013-01-08 15:37:43 följande:
    Alltså alla är så snälla i denna tråd, vilka goa kommentarer det bjuds på till alla som ställer upp med fina bilder,en riktig feel good tråd! Puss
    Du har ju bidragit med väldigt vackra bilder själv.. och det klart man är snäll... alla uppskattar att få ta del av hur vackra kroppar alla har.. stora som små... alla har något ...
    Synd att din profil är låst.. hade varit kul att se vem du är !
  • Nanime

Jo men alltså.... trots mina (nu mer få) överviktskilon och min allmänt degiga kropp så bjuder jag på ett par bilder i underkläder Flört
    Magen känns som en katastrof då den vägrar dra ihop sig, har en del fladder som inte vill gå tillbaka efter graviditet och nu är det "bara" 6 kilo kvar till målvikten också :)
    Har gått ner ca 20 kilo på drygt 1 år.

• Putt B
    Alexia skrev 2013-01-08 15:55:22 följande:
    Hi, hi väljer att vara lite hemlig här, dock inte det mest hemliga nick precis ;). Men det står inte mycket, gift 3-barnsmamma på 34 år, och inga bilder har jag där heller än! Får se ifall jag väljer att låsa upp sen, är tro det eller ej rätt blyg..
    Ok ok ... du är fin att se på i alla fall...

Och blyg vet jag inte om jag tror på förstås...
  • LoLs pappa
    Nanime skrev 2013-01-08 15:59:16 följande:
    Jo men alltså.... trots mina (nu mer få) överviktskilon och min allmänt degiga kropp så bjuder jag på ett par bilder i underkläder Flört
    Magen känns som en katastrof då den vägrar dra ihop sig, har en del fladder som inte vill gå tillbaka efter graviditet och nu är det "bara" 6 kilo kvar till målvikten också :)
    Har gått ner ca 20 kilo på drygt 1 år.

Det är ABSOLUT inget fel på den magen.

But keep up the good work, och håll oss underrättade bildledes

• Anonym (lillajag)
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 15:31:35 följande:

Förbannade tfn med auto inställning av skärmen. Absolut inget fel på den. Motsvarade framsidan med råge!!!
    Tack!! Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Milfhunter95
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-08 14:22:33 följande:
    här är jag...

har följt tråden, och nu kanske man vågar

har gått ner 22kg efter att ha fått 3 barn de senaste 5 åren...kanske vågar slänga in en rumpbild med 

Wow vilken bild!
  • Anonym (lillajag)
    Milfhunter95 skrev 2013-01-08 16:27:19 följande:

Wow vilken bild!
    tack!

Svar på tråden Helkroppstråden