• NHult

Helkroppstråden

Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-08 18:03:37 följande:

Har kikat in i denna tråd sedan den startades och förundras över hur vacker människokroppen är - och det oavsett hur den än kan se ut :) 
    Jag är riktigt sugen på att lägga ut en bild och se vad någon kan tycka om lilla jag, som inte längre är 25 år så att säga....   Maken min är övertalad att agera fotograf så ikväll kör vi och resultatet ska jag försöka lägga in här. 

spännande ser vi fram emot Skrattande
    Bloggar lite här på FL <3
  • Planta

Har kikat in i denna tråd sedan den startades och förundras över hur vacker människokroppen är - och det oavsett hur den än kan se ut :) 
    Jag är riktigt sugen på att lägga ut en bild och se vad någon kan tycka om lilla jag, som inte längre är 25 år så att säga....   Maken min är övertalad att agera fotograf så ikväll kör vi och resultatet ska jag försöka lägga in här. 

• Fotografen

Åhh vad härligt att höra, skall bli toppen kul att se bilder på lilla dig!Skål
  • twain
    Fotografen skrev 2013-01-08 17:49:55 följande:
    Skulle vara kul att samla alla vågade personer och ta ett nakenfoto med alla på en bild ;)
    Jag är på om det blir tillräckligt många och du är den som fotograferar. Solig
    I like sensual sex... If it's rough...
  • Tuum Sequere Cor

*suck* En annan är ju inte heller 25 år längre... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fotografen
    twain skrev 2013-01-08 18:09:32 följande:
    Jag är på om det blir tillräckligt många och du är den som fotograferar. Solig
    Oj va kul att höra, tack för förtroendet, Det värmer kan jag garantera dig!Hjärta
  • twain
    Fotografen skrev 2013-01-08 18:12:23 följande:
    Oj va kul att höra, tack för förtroendet, Det värmer kan jag garantera dig!Hjärta
    Hehe, det lät jättecoolt och det skulle ju göras smakfullt. :) Du får starta en ny tråd och samla folk. Skrattande
    I like sensual sex... If it's rough...
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-07 11:24:48 följande:
    Oh...Vilken jeansrumpa sen!! Jäklar vad avundsjuk jag blir på din kille som får se, och känna den varje dag...
    ;)
    Åh tack vad snällt skrivet av dig! SkrattandeTungan uteGlad
  • Anonym (MrsSweetie)

På BEGÄRAN utan Jeans...strax

• LoLs pappa
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-08 19:09:28 följande:
    På BEGÄRAN utan Jeans...strax
    Strax kan ej bli snart nog 
Svar på tråden Helkroppstråden