• Fröken reserverad

Helkroppstråden

Rumpan har ni ju redan sett
    Reserverad står för upptagen.
  • Aynrand

På skoj!

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Mattias39
    Fröken reserverad skrev 2013-01-08 13:16:20 följande:

Herregud...Så otroligt fint naturlig du ser ut, med fina proportioner!!
    Och jag måste bara säga det trots att det kanske låter konstigt: Jag gillar dina händer! Riktigt,riktigt snygga och sexiga!! Glad
  • Fröken reserverad
    Mattias39 skrev 2013-01-08 13:26:22 följande:

Herregud...Så otroligt fint naturlig du ser ut, med fina proportioner!!
    Och jag måste bara säga det trots att det kanske låter konstigt: Jag gillar dina händer! Riktigt,riktigt snygga och sexiga!! Glad
    Skratt.
    Tack. Trots avskavt nagellack så halva naglarna är röda och halva nagelfärgade  

Men ja, jag är naturlig..tränar minimalt, är mamma ..över 30 ..solar inte..sminkar mig minimalt..det enda jag gör egentligen är väl att raka bort det hår jag inte vill ha lite här och där. (och bara när jag orkar dessutom) 
  • Mattias39
    Fröken reserverad skrev 2013-01-08 13:29:42 följande:
    Skratt.
    Tack. Trots avskavt nagellack så halva naglarna är röda och halva nagelfärgade  

Men ja, jag är naturlig..tränar minimalt, är mamma ..över 30 ..solar inte..sminkar mig minimalt..det enda jag gör egentligen är väl att raka bort det hår jag inte vill ha lite här och där. (och bara när jag orkar dessutom) 

Japp, TROTS det... Flört
    Ska jag vara ärlig så syns inte det...bara ett par fina händer. Men som jag sa...resten av dig är minst lika fint. Fulländad känns som ett bra ord i sammanhanget... Glad
  • Putt B
    Fröken reserverad skrev 2013-01-08 13:16:20 följande:

Kanon !
  • Fröken reserverad
    Mattias39 skrev 2013-01-08 13:34:28 följande:

Japp, TROTS det... Flört
    Ska jag vara ärlig så syns inte det...bara ett par fina händer. Men som jag sa...resten av dig är minst lika fint. Fulländad känns som ett bra ord i sammanhanget... Glad
    Putt B skrev 2013-01-08 13:35:41 följande:
    Kanon !
    Söta ni är. Tack {#emotions_dlg.flower}

Ibland behövs lite egoboost .

• Tom Araya
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)

Så där kan man också se ut, ja och det är inte fy skam. Solig Mjuka, kramgoa former. GladTack för trevlig bild gurkan (undrar över det nicket DrömmerSkrattande).
  • Tom Araya
    Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:05:07 följande:
    Jahopp här är en bild på min kropp...

Känns nervöst att lägga ut bild.... Jag tränar massor och ofta och ändå har jag kvar både massa fett på lår och rumpa samt lite överskott på magen o bristningar, men efter 2 barn så får man helt enkelt vara glad att kroppen fungerar  som den ska, mer än över att den ska se ut som den ska..

Med den rumpan har jag överseende med det andra....lovar! Solig Får vi fler bilder?Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-08 12:07:50 följande:
    Nytränad Tungan ute

Vältränad. Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden