• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • jjj333
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 20:46:23 följande:
    Jag vet Cool!!
    Hehe.. Om ändå fler tjejer hade lika bra smak som du! ;)
  • GoodMangoo
    jjj333 skrev 2013-12-10 20:50:11 följande:
    Hehe.. Om ändå fler tjejer hade lika bra smak som du! ;)
    Vi kan vara lite tröga ibland och inte se vad som finns framför oss Foten i munnenTomte.
  • Fenina
    mpj skrev 2013-12-10 20:26:21 följande:
    U
    mpj skrev 2013-12-10 20:49:53 följande:
    Mitt humör när jag är hungrig!!! hahaha!

Hahaha, du är rolig, och jag kan inte annat än att skratta det blev nåt knas med texten där, det va inte jag som skrev snygg ,busig blick och läckra kläder......... men det va precis det jag hade i tankarna om dig Fenina.Men fortsätt du och sura på,får ju inget svar.:(
    Haha meeeeeen! Jag sitter ju och pysslar ihop en kalender inför nästa år! Varför skulle jag vara sur goding? Jag blir det för det första nästan aldrig, och för den andra så kan man inte vara sur på någon som är söt! 
    engdahl skrev 2013-12-10 20:36:23 följande:
    Haha, då får man stoppa i dig praliner då och då...och sedan hålla dig nöjd även på andra vis... *blink, blink* ;)
    Jag äter inte sånt, men det finns säkert annat jag vill smaka Tungan ute
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 20:45:48 följande:
    Du får hjälpa oss att hålla god stämning här inne så där som bara du kan {#emotions_dlg.flower}!!
    Åh fina, tack du! Solig 

• jjj333
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 20:56:40 följande:
    Vi kan vara lite tröga ibland och inte se vad som finns framför oss Foten i munnenTomte.
    Hehe, så kanske det är :)
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 20:58:25 följande:
    Haha meeeeeen! Jag sitter ju och pysslar ihop en kalender inför nästa år! Varför skulle jag vara sur goding? Jag blir det för det första nästan aldrig, och för den andra så kan man inte vara sur på någon som är söt! 
    engdahl skrev 2013-12-10 20:36:23 följande:Haha, då får man stoppa i dig praliner då och då...och sedan hålla dig nöjd även på andra vis... *blink, blink* ;)
    Jag äter inte sånt, men det finns säkert annat jag vill smaka Tungan uteÅh fina, tack du! Solig 

Jag kan gärna bjuda på annat du kan stoppa i munnen...

Och kanske bjuder du mig på motsvarande...? ;)
  • mpj
    Fenina skrev 2013-12-10 20:58:25 följande:
    Haha meeeeeen! Jag sitter ju och pysslar ihop en kalender inför nästa år! Varför skulle jag vara sur goding? Jag blir det för det första nästan aldrig, och för den andra så kan man inte vara sur på någon som är söt! Jag äter inte sånt, men det finns säkert annat jag vill smaka Åh fina, tack du!  

Åååååh va glad jag blir nu,du är underbar som bara du kan vara. Love...blink...:)
  • mpj

Fenina ,nu blir jag nicke nyfiken på vad det är för kalender du sitter och pysslar med.....

• Movit

Fenina.....Jag hoppas jag får ett exemplar av den kalendern....kanske jag kan vara tomte på julafton och hjälpa dig att öppna den sista luckan.....Tomte

• Fenina
    mpj skrev 2013-12-10 21:17:10 följande:
    Fenina ,nu blir jag nicke nyfiken på vad det är för kalender du sitter och pysslar med.....
    Jag scrapbookar ihop en egen kalender till mig....på mina ungar Charmputte där!
    Movit skrev 2013-12-10 21:19:40 följande:
    Fenina.....Jag hoppas jag får ett exemplar av den kalendern....kanske jag kan vara tomte på julafton och hjälpa dig att öppna den sista luckan.....Tomte
    Hehehe jag kan göra en annan åt dig Tungan ute