• Tuum Sequere Cor

Helkroppstråden

Milfhunter95 skrev 2013-01-08 19:42:20 följande:

Skriver komplimanger för jag genuint tycker det är fina kroppsdelar. Ifall du har problem med det så kan du försvinna härifrån. Tycker bara det är otroligt ohövligt att man skriver en komplimang och man får inget tack eller nånting tillbaka.

Aww stackars dig!! Om jag börjar skriva tack för varje kommentar du skriver, mår du bättre då gubben?

Kan börja nu...

Tack! =D
  • Milfhunter95
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-08 19:46:37 följande:
    Aww stackars dig!! Om jag börjar skriva tack för varje kommentar du skriver, mår du bättre då gubben?

Kan börja nu...

Tack! =D

Skriver aldrig kommentarer till dig så det behövs inte, märks att du har problem med självkänslan.
  • Anonym (liggsugen)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-08 19:46:37 följande:

Kan börja nu...

Tack! =D
    Kanske dax att båda taggar ned och koncentrerar sig på vad ni är här för!
    Känns väl onödigt att sprida bad karma i en sån här trevlig tråd ju....Tyst 
  • Tuum Sequere Cor
    Proppset skrev 2013-01-08 19:41:19 följande:
    En seg j*vel.

Proppset! Dina kort hade jag missat!! Vill se ett på tatueringen utan massa ivägen ser ju grymt lovande ut de två kort jag sett Oskyldig
  • Milfhunter95
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-08 19:46:26 följande:
    Låt oss släppa detta med komplimanger nu, man uppmuntrar dem man vill FÖR att man vill, inte för att man förväntar sig att få ngt tillbaks.

Nej jag förväntar mig inget tillbaka tycker bara det är tråkigt att man skriver komplimanger och får inget tillbaka. Man tröttnar tillslut och då dör tråden sen.
  • Proppset
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-08 19:49:34 följande:

Proppset! Dina kort hade jag missat!! Vill se ett på tatueringen utan massa ivägen ser ju grymt lovande ut de två kort jag sett Oskyldig
    Åh..tack! Solig
    "..utan en massa i vägen" ? Såå mycket är där väl inte?
  • Tuum Sequere Cor
    Proppset skrev 2013-01-08 20:05:31 följande:
    Åh..tack! Solig
    "..utan en massa i vägen" ? Såå mycket är där väl inte?

njaeee men man ser inte hela menar jag Oskyldig
  • Anonym (badsugen)
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 19:12:53 följande:
    Slänger in en ryggbildLite sommar skadar ej, och grabben fick vara med oxå  

Härlig bild! Det är nåt visst med muskelkillar och barn ihop- ni framhäver varandra.

En kattunge skulle funka också, någon??
  • Proppset
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-08 20:08:20 följande:

njaeee men man ser inte hela menar jag Oskyldig
    Jag förstår...ska se vad jag kan göra åt saken. Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden