• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 20:32:20 följande:

Bjuder på en repris och sen kommer det nog vara lugnt med bilder från mig på ett tag. Känner att jag har gett det jag kan nu smile1.gifphp1dpaYj14248.jpg

Vackert ensam. Du har verkligen bjudit på riktigt många fina och sexiga bilder på dig själv, inte minst bilderna på dina vackra ögon och ditt ansikte. Hoppas på att få se dig här igen någon gång ;)
  • Anonym (6kille)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 23:06:29 följande:
    Dagens sista bild

Ojojoj vilken nice bild på en het och sexig tjej:)
  • Anonym (6kille)
    Dagens sista bild

Underbar och sensuell:)
  • Speak up

Inte för att vara "sån", men... vad lite fart det är i tråden när inte Mangoo är här! Flört

• engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 21:57:48 följande:
    Varsågod fembarnsfar!
    Ensam, jag kommer att sakna dig väldigt mycket. Rynkar på näsan Du är så vacker, som ett konstverk gjort av en mästare, det har jag tyckt sedan de första vackra bilderna du la ut på dig själv. Jag hoppas att du kommer att ha det bra - och att du kommer tillbaka en dag...
    Glad
    Puss och kram Hjärta
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 21:57:48 följande:
    Varsågod fembarnsfar!
    Och den här bilden är topp 3 av alla de cirka 50 bilder du bjudit oss på, fröken Ensam, fröken Alldeles Underbar, du som gett nakenheten ett sött ansikte... ;)
  • engdahl
    Zack skrev 2013-12-12 22:37:45 följande:
    Vackert ensam. Du har verkligen bjudit på riktigt många fina och sexiga bilder på dig själv, inte minst bilderna på dina vackra ögon och ditt ansikte. Hoppas på att få se dig här igen någon gång ;)
    Jag skriver under på detta också, till fullo.
  • Speak up
    Dagens sista bild Glad

Vilket härligt ljus du fått till i den här bilden, Kvinna 2! Skrattande Och en sån kropp sen! Solig

Måste säga att jag tycker folk över lag i den här tråden är jäkligt bra på att ta bra bilder av sig själva! Ni vet hur ni ska använda ljus och olika vinklar för att göra det bästa av fotot. Imponerande! Glad
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Dagens sista bild

Fröken K2...det där var en bild det...för trött än att få igång på hjärnan och börja smida på något...

Kan säga att pinsamheter är något som inte ligger högst på "det första jag tänker på listan" när jag såg den här bilden...

Vad tänker jag då på...vad tycker jag om dig...vart bor jag...hur gammal är jag...varför är jag vaken så tidigt...vad ska jag göra i helgen...vad heter jag och varför gör jag dig så nyfiken?...jadu...om du ändå fick veta det du...!