• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Skål TGIF Skål!!
    Tomte Lucia Tomte!!
    Död Fredagden den 13:e Död!!

• GoodMangoo
    jjj333 skrev 2013-12-12 17:53:15 följande:
    Vilken inledning på kvällen, just när man kommit hem från jobbet! 
    Nice! ;)
    Satt och väntade på att du skulle bjuda tillbaks med en bild Obestämd..........men den här dagen har ju precis börjat Drömmer.
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-12 18:01:37 följande:
    Mmmh... SkämsTungan ute Nu får jag ju både slick- och sked-lust här! {#emotions_dlg.flower} Underbart varmt, mysigt ljus i den här bilden.
    Du är då en man som vet när det är läge att ta för sig Skrattande!!
    Zack skrev 2013-12-12 18:56:47 följande:
    Mörklagt rum och upplyst Mangoo. Vad är det bara vackert och sensuellt!
    Kontraster...... som mellan dig och mig......... muskelös man vs mjuk kvinna Hjärta!
    Liberatated skrev 2013-12-12 19:13:40 följande:
    Så het, så sexig så Mangoooo
    Liber med en sådan smickrande kommentar Skål!!

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-12-13 05:32:28 följande:
     TGIF !!

Lucia !!

Fredagden den 13:e !!  

Godmorgon!

Jag är en jävla tomte så det här temat passade mig bra...snygging!
  • jjj333
    GoodMangoo skrev 2013-12-13 05:39:41 följande:
    Satt och väntade på att du skulle bjuda tillbaks med en bild ..........men den här dagen har ju precis börjat .

Sorry.. blev inte så. Men precis.. dagen har just börjat. Och så underbart den har börjat sen! ;) vilken kropp du har baby.. nu vaknade man till riktigt! ;)
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-12 19:55:18 följande:

Jag famlar i mörkret Mango....vi skulle mötas vid kullarna....alltså jag är nog så långt bort att jag varken ser eller känner några kullar....det enda som uppenbaras här är lutande tornet i Pisa......Jag ser två.....kanske jag kan se 4 kullar på din karta och jag tror dessvärre att de närmaste kullar jag är med med mitt torn i Pisa är de 7 kullarna runt Rom.....är jag i rätt region eller famlar jag helt i mörkret? Det verkar vara rätt mörkt hos dig med....

Fast å andra sidan är Italien känt för sina vacka konstverk och goda formgivning så mitt antagande var att det var här du befann dig.
    Nu har jag lagt ut en slinga åt dig att följaSkrattande.
    Skulle detta mot förmodan ändå inte hjälpa får vi nog konstatera att det inte är "meant to be" GråterObestämd!
  • Anonym (Mulen)
    GoodMangoo skrev 2013-12-13 05:32:28 följande:
     TGIF !!

Lucia !!

Fredagden den 13:e !!  

Glitter och glamour. Lucia är så blek jämfört med dig.
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-12 23:21:32 följande:
    Inte för att vara "sån", men... vad lite fart det är i tråden när inte Mangoo är här! Flört
    Haha... jag tycker ni klarar er alldeles utmärkt Skål!!
    Betydligt mindre gojja om inte annat Skrattande.

PPP- jasså.......... vaknat på den sidan idag Drömmer?? Hoppas att din dag blir bra trots allt Kyss.
    jjj333 skrev 2013-12-13 05:46:21 följande:

Sorry.. blev inte så. Men precis.. dagen har just börjat. Och så underbart den har börjat sen! ;) vilken kropp du har baby.. nu vaknade man till riktigt! ;)
    Japp......... brukar knäcka extra som väckarklocka Solig

• Anonym (KMP)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Nu när omröstningen klar så då tror jag det är okej att visa en bild på vår vackra svenska natur ur sitt bästa perspektiv.

Å så är det ju snart jul. Igen.

http://www.familjeliv.se/hem/boothwalker/gallery/phph0xszz.jpg

Tjohej. 

Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.

Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!
    Inte visste jag att tomtar kunde vara så sexiga OCH roliga Kyss
    Den tomten vill jag ha Flört....då är julklappar överflödiga....

Vill ju ge tomten nått också...Flört

Puss Hjärta
  • GoodMangoo
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-13 05:51:01 följande:

Glitter och glamour. Lucia är så blek jämfört med dig.
    .......... och stjärngossen har en liten strut jämfört med dig Flört.