• LoLs pappa

Helkroppstråden

twain skrev 2013-01-08 21:26:30 följande:
    Här kommer jag... Otränad trebarnsmamma, jobbar på formen.
    I like sensual sex... If it's rough...

Vaddå otränad? Finns ju INGET att anmärka på.
  • Anton Chigurh
    twain skrev 2013-01-08 21:26:30 följande:
    Här kommer jag...

Otränad trebarnsmamma, jobbar på formen. Solig
    Du är grann, twainriktigt jävla grann, du får min själ visa mer bilder på dig, fan, alltså, och så undrar det där om Kobran !!!

Schysst att du delar med dig av allt vackert, verkligen, å så vill jag passa på att tacka på förhand för nästa bild du kommer lägga upp, twain, och tack för denna.Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fotografen
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-08 20:13:00 följande:
    Be fotografen photoshoppa in en kattunge kanske? =)

Hur hamnade jag i diskussionen.
  • twain
    Fotografen skrev 2013-01-08 21:37:13 följande:

Och här kommer jag..... haha nä men damn vilken kropp du har.
    Haha, oj, tack! Solig
  • twain
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 21:37:54 följande:

Vaddå otränad? Finns ju INGET att anmärka på.
    Hehe, otränad bara som i helt otränad... Phuu, jag vet inte varför med det där var väldigt nervöst. Tack för peppet!
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:38:06 följande:
    Du är grann, twain, riktigt jävla grann, du får min själ visa mer bilder på dig, fan, alltså, och så undrar det där om Kobran !!!

Schysst att du delar med dig av allt vackert, verkligen, å så vill jag passa på att tacka på förhand för nästa bild du kommer lägga upp, twain, och tack för denna.Hjärta

Hahaha, naj du, den gubben gick inte. En bild räcker.GladSkäms
    Om tråden eller tvilling lever till sommaren så kan jag lägga upp fler. Flört Är glad över att kroppen klarat av att få mina små, men jag har en bit kvar innan den känns som "min" igen.
  • LoLs pappa
    twain skrev 2013-01-08 21:42:33 följande:
    Hehe, otränad bara som i helt otränad... Phuu, jag vet inte varför med det där var väldigt nervöst. Tack för peppet!

Finns INGET återigen INGET att vara nervös för!!!
  • twain
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 21:49:17 följande:

Finns INGET återigen INGET att vara nervös för!!!
    Hjärta ...och ändå känns det som att hoppa från 10:an för första gången... Glad
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:38:06 följande:
    Du är grann, twain, riktigt jävla grann, du får min själ visa mer bilder på dig, fan, alltså, och så undrar det där om Kobran !!!

Anton... kobra förresten? Det lät som en tatuering... Jag tror att du blandar ihop mig med någon annan?

Hursomhelst, tack för komplimangerna. Solig
  • Anton Chigurh
    twain skrev 2013-01-08 21:55:21 följande:
    Anton... kobra förresten? Det lät som en tatuering... Jag tror att du blandar ihop mig med någon annan?

Hursomhelst, tack för komplimangerna. Solig
    Så lite så, twain, du är värd varenda en,Hjärta och nej, jag blandar inte ihop dig med någon annan, men det tar vi inte här !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden