• twain

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2013-01-09 08:33:13 följande:

Jag tänkte just att det fanns nån mer som har likadana revben som jag. Man lär sej mkt i denna tråden!
    Tack!

Jag vet att Tom Array föredrar lite rundare former, men alla kan ju inte vara byggda så. Jag är van att vara mycket mer vältränad så det krävdes en hel del mod att stå framför kameran och vara brutalt ärlig. Ironiskt att det uppfattades tvärtom.
    It's like being *ucked into a vortex.
  • Putt B
    twain skrev 2012-12-27 19:22:09 följande:
    Här kommer jag. Bilden togs i somras. Har tappat en del i vikt sedan dess, så nu är jag mitt emellan två världar (då kurvig och fin, snart vältränad och smal) Kyss

Tungan ute
  • Mattias39
    twain skrev 2013-01-09 08:41:51 följande:
    Tack!

Jag vet att Tom Array föredrar lite rundare former, men alla kan ju inte vara byggda så. Jag är van att vara mycket mer vältränad så det krävdes en hel del mod att stå framför kameran och vara brutalt ärlig. Ironiskt att det uppfattades tvärtom.

Twain...Jag tycker du har en heeeelt fantastiskt vacker kropp!! För att uttrycka det i klartext: Så j-vla fin!!! Glad

Jag är otroligt tacksam och glad för att du till slut tog mod till dig och delade med dig! 
    Och jag vet inte hur det är med dig men min känsla, efter att ha gjort ngt jag varit lite rädd för, brukar vara att jag är glad,nöjd och stolt över mig själv....och att jag vill göra det en gång till sen... Flört
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:49:29 följande:

Twain...Jag tycker du har en heeeelt fantastiskt vacker kropp!! För att uttrycka det i klartext: Så j-vla fin!!! Glad

Jag är otroligt tacksam och glad för att du till slut tog mod till dig och delade med dig! 

Och jag vet inte hur det är med dig men min känsla, efter att ha gjort ngt jag varit lite rädd för, brukar vara att jag är glad,nöjd och stolt över mig själv....och att jag vill göra det en gång till sen..
    . Flört
    Lite som å hoppa fallskärm....

Men du har en poäng, Mattias, en god sådan. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 08:52:44 följande:
    Lite som å hoppa fallskärm....

Men du har en poäng, Mattias, en god sådan. 

Fallskärm...DÄR är gränsen för min höjdrädsla passerad... Rynkar på näsan

Är glad att jag fixade 5m från hopptornet i badhuset. Men när jag gjort det en gång blev det desto fler efteråt... hoppas vår kära,underbart fina Twain får samma känsla som jag hade då... Skrattande
  • Anonym (tjockis)

Ok, nu får ni välja härinne - Helkroppstråd eller brösttråden?! Har en fin liten bild att lägga in, som passar bättre bland brösten... Men det verkar finnas fler "där inne" som stör sig, "här inne" är det mycket rooligare!!!

Oskyldig

• Mattias39
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 09:25:17 följande:

Ok, nu får ni välja härinne - Helkroppstråd eller brösttråden?! Har en fin liten bild att lägga in, som passar bättre bland brösten... Men det verkar finnas fler "där inne" som stör sig, "här inne" är det mycket rooligare!!!

Oskyldig

Vilket som...jag går dit bilden finns... Skrattande
  • Putt B

Oskyldig

Huvudsaken är att du talar om vart du postar den !
  • FjärilVingad73
    twain skrev 2013-01-08 21:26:30 följande:
    Här kommer jag...
    Otränad trebarnsmamma, jobbar på formen. Solig
    Asså vännen, du är så fin! Hjärta{#emotions_dlg.flower}Solig

• Widdeman

Oskyldig

Helkropp innebär väl hela kroppen!? Att man sen väljer att presentera den bit för bit bör ju vara godkänt...
Svar på tråden Helkroppstråden