• Movit

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2014-01-03 13:02:24 följande:
    Hmm.......... ja tråkiga rattar är ungefär som en dålig kamerautrustning ObestämdSkrattande.
    Absolut.....finfina rattar mår bra av riktigt bra kamerautrustning? När träffas vi? Jag har åkt 18 mil nu......
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 13:12:33 följande:
    Du väl typ halvvägs Drömmer!
    Mulen skrev 2014-01-03 13:01:16 följande:Ännu närmare för dig. Så nära kommer jag aldrig.

Du och jag borde ha lika långt Glad!!??
    Ånej.....;)
  • Movit
    I Rose I skrev 2014-01-03 15:17:22 följande:
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
    Jag har dock inte modet att offentligt klä av mig här på FL. smile1.gif

Det är dåligt med bilder av män här inne tycker jag.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
    Jag lovar dig jag har visat mer än de flesta vågar tänka på ens....
  • Movit
    I Rose I skrev 2014-01-03 15:13:32 följande:

Har tråkigt...
    Lite tråkigt med all klädsel även om det var jävligt snyggt....;)
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-03 15:35:03 följande:

Lägger in lite nakenchock smile1.gifphpPNvUAR78201.jpg

Chock var ordet, vacker var sanningen
  • Movit
    I Rose I skrev 2014-01-03 15:41:35 följande:
    Män har en tendens att vilja kämpa, be och böna för något de vill ha annars tycker ni inte det är värd något och det blir inte långvarig. Majoriteten av er tycker om att vara dominanta och känna att det var ert vilja som gick igenom. Ni män är komplicerade varelser. Tungan ute
    Det är ju därför vi matchar kvinnor....den ene vill jaga, den andra jagad. Den ene gillar att vara dominant den andre att bli dominerad. Den ena attraheras av den andre och vise versa. Ingen regel utan undantag men generellt så stämmer det. Inget komplicerat alls......eller vänta jo betydligt mer jävla komplicerat än så.....
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-03 15:51:00 följande:

Tjurig katt tar helg nu!

Movit, jag vill ha tillbaka min BH! Var alldeles för många som tog mig på pattarna idag när de var fria under klänningen!

Och du, ja du! När vardag blir vardag igen... till dess håller jag mig på min planhalva!

phpMqftEI12951.jpg

Absolut min fina kisse, klart den kommer tillbaka till sin rättmätige ägare.

Blir också tjurig...inte för att jag inte får behålla den utan för att backa upp kissen.....inte backa upp bakom alltså.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 16:37:58 följande:

Försök att få på dig denna du Movit  Flört!!
    Absolut om jag får hjälpa dig att ta av dig den. Jag är inte svårflörtad när det gäller att pilla av dig din bh.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 16:58:44 följande:

Är du riktigt säkert Movit Drömmer??

Att jag kommer behöva kanske inte diskuteras....kanske både i tid och otid....host host....men inlindad så där....det passar bara en mango. Men jag kan ju knacka på dörren lite försynt så kan du släppa in mig så jag kan lösgöra dig från det där julklappsanöret....
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 18:08:14 följande:

....... och jag ska klappa på denna gosiga sak hela kvällen Skrattande!!

,,..

För helvete mango jag tog fel ytterdörr...har varit lite upptagen, kommer så vara så resten av kvällen så du får klara att lösa upp knutarna själv på det där presentsnöret....

Katten lycka till med mangoskedningen....kan tänka mig att vara delaktig med min kamerautrustning anytime.
Svar på tråden Helkroppstråden