• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Liberatated
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 10:08:21 följande:

Fint ska det varaFlört!!
    Självklart min sköna
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-12-20 10:08:00 följande:
    Du hör bara av dig när det hela är klart så kommer jag och smakar på godsakerna :)....jag har för övrigt fastat i en vecka, så jag är utsvulten!!

Då hoppas jag att jag kan mätta din hunger på många olika sätt Flört.
    rackata skrev 2013-12-20 10:15:45 följande:
    Du lyckas verkligen få till ett bra ljus på bilden! Sen den posen... mmm-mmm-mmm!
    MmmmSkäms!!
    Liberatated skrev 2013-12-20 10:31:52 följande:
    Självklart min sköna
    Självklart Skål!!

• Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 10:37:30 följande:

Då hoppas jag att jag kan mätta din hunger på många olika sätt Flört.
    rackata skrev 2013-12-20 10:15:45 följande:Du lyckas verkligen få till ett bra ljus på bilden! Sen den posen... mmm-mmm-mmm!
    MmmmSkäms!!Självklart Skål!!

Jag brukar ju inte kunna få nog av dig Mangoo, så helt mätt blir jag nog aldrig, men vi kan ju se det som en utmaning ;)
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-12-20 10:45:16 följande:
    Jag brukar ju inte kunna få nog av dig Mangoo, så helt mätt blir jag nog aldrig, men vi kan ju se det som en utmaning ;)
    Jag älskar utmaningar Skrattande!!
  • Speak up
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-20 05:44:09 följande:

Varsågod min unge man

Tack snygging !

Puss på dig Speak up
    Här är det jag som ska tacka! Solig
    Puss på dig tillbaka, KMP!
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-12-20 09:34:35 följande:

Flört

Det var sannerligen två fina paket! Drömmer Öppnas på julafton, kanske?
  • Anton Chigurh
    Anonym (KMP)heartbeat.gif skrev 2013-12-19 19:37:53 följande:

Känner mig generös idag ...så jag bjuder på en till...Flört
    Jag kan aldrig få nog av din röv, Älskling...jag kan aldrig få nog av dig.Hjärta 

Du är den vackraste...blowkiss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Speak up
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 10:56:13 följande:
    Jag kan aldrig få nog av din röv, Älskling...jag kan aldrig få nog av dig.Hjärta 

• GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 10:56:13 följande:

Ni är för söta ni två {#emotions_dlg.flower}!!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 09:51:42 följande:
    PPP- beror på om vi snackar "oliv-gaffel" eller högaffel??Borde räcka till alla som vill ha .Söt eller stark ??Inte riktigt komplett än men snart så !Och "här" är ??

Efter en timme och trettio minuter kliar det ut i tummspetsarna och äntligen får jag kommentera igen

På din snygga röv skulle jag faktiskt andvända oliv...är synd att förstöra den. Men vad du förtjänar är en annan sak!