• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2013-12-20 11:47:43 följande:

För i helfvete så grann du är, NN....riktigt tjusigt...littleman1.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Speak up skrev 2013-12-20 11:06:17 följande:

thumbsup.gif
    good.............Skål
  • Anonym (BU)
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 09:21:29 följande:

Griljera skinkaDrömmer!!
    i dag igen??? 
  • Anonym (BU)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-18 13:32:47 följande:
    Min vackra NN.....Kyss

Min kvinnaHjärta och många med henne, blev lite förtjusta i TOMTEBILDEN, så därför lägger jag upp en till, en exceptionellt vacker sådan, jag har en ytterligare bild på gång från samma session där jag bokstavligen riskerar livet, men den kommer lite närmare JUL, så ni får denna så länge.

Ha en fortsatt skön dag, gottfolk.

Kram, eran Anton holidaysheep.gif

WOW den här bilden har jag missat.... Anton my hero <3
  • NyttNamn
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 11:53:15 följande:
    För i helfvete så grann du är, NN....riktigt tjusigt...littleman1.gif
    KyssSolig
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (BU)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Nu när omröstningen klar så då tror jag det är okej att visa en bild på vår vackra svenska natur ur sitt bästa perspektiv.

Å så är det ju snart jul. Igen.

Tjohej. 

Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.

Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!
    *svimmar* Kyss
  • Anton Chigurh
    missan75 skrev 2013-12-18 22:40:36 följande:

Åh du milde! :O :)
    Tack, Missan, dina ord värmer i den bistra svenska vintern, dom värmer mycket.Kyss Jag tar med mig dina underbara ord till nästa session, det lär behövas, att ta vackra tomtebilder i minusgrader kräver sin man, men men lite inre värme, går det

Tack.

Igen.

Kram...//Anton.

(Jag tog med bilden igen. Ifall någon celeber Dam skulle ha missat den tidigare...!).

• Anton Chigurh
    Anonym (BU) skrev 2013-12-20 11:59:04 följande:
    WOW den här bilden har jag missat.... Anton my hero <3
    Anonym (BU) skrev 2013-12-20 11:59:50 följande:
    *svimmar* Kyss
    Du är för ju helt jävla underbar, min IB. Jag älskar fan dig....WetKiss.gif

• Anonym (BU)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 12:06:37 följande:
    Du är för ju helt jävla underbar, min IB. Jag älskar fan dig....WetKiss.gif

Det är ju du som är en HERO!

Bara du... o ingen annan lyckas med att få mig att fnittra