• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-10-01 09:36:56 följande:

Tänkt på en sak...klarar du av att ha sex 6 ggr per dag, året runt?
    Du gjorde ett litet framsteg igår och gav Zoo en liten komplimang såg jag. Tycker du kan ännu bättre. Den var lite tunn och det där tjafset med FV är inte acceptabelt om du skall kvala in hos mig. 

Så idag vill jag se en mer översvallande komplimang. Du kan ta lärdom av Anton! Ha kan konsten att skapa glädje och trivsel. Och när får vi se ett foto på dina tuttar med en hälsning på??

Sex ggr per dag året runt. Är det din genomsnittsdos? Det låter som att du har ett behov över genomsnittet och det är ju ett gott tecken. Om jag klarar det?? Var den frågan ett skämt? Jag har inga begränsingar mer än att jag har ett jobb och ett liv i övrigt att sköta. Men jag är väldigt effektiv.....

Se så. Ta tag i dina uppdrag nu!! 
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • NOEL75
    justnextdoor skrev 2013-10-01 09:41:11 följande:
    Nä! Jag har varit här sen du lämna igår, har inte sett någon vekling!
    Hmmm....du måste försvara dig nu Dörren. Det verkade som att Zoo syftade på dig.... Förvånad
  • NOEL75
    Dockan 82 skrev 2013-10-01 09:54:12 följande:
    Mmm!! God morgon goding....! Du verkar ha en soft start på dagen
    LittleSunshine84 skrev 2013-10-01 09:54:21 följande:
    Vilken roligt tråd! :) Ska nog våga mig på att posta en bild eller två.
    Little Sunshine!! Jag gillar dig redan. Varmt välkommen och in med bilderna bara....

• NOEL75
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 10:04:53 följande:

Men du har ju MÅNGA fruar....så jag tänkte mer att man skulle dela rättvist...

Jag är inte som Anton. Jag ger typ nästan aldrig översvallande komplimanger och när jag ger en som är det verkligen menat och jag känner inte att jag känner zoo så pass bra att jag har behov av att ge henne en komplimang. Dessutom har jag svårt att se vissa kvinnokroppar som tilltalande och har nog lättare att ge män komplimanger...annars blir det bara för deras frisyr eller nåt. 

Men jag står för att jag tycker det är dumt att säga att män gillar en trots att man är rund/tjock/överviktig. Hälften av befolkningen är ju tjocka så de måste ju även gilla att andra är tjocka...och sen en del andra med...ta det inte fel.....NÅGON!     
    Hur gammal är du ????? En vacker dag kommer du få lära dig att livet inte är rättvist.

Okej, jag kan förstå dina invändningar. Det viktiga är att du slutar klanka ner på folk. Dvs säger saker som kan vara sårande. Sen kan du ju göra som du vill med komplimangerna. Men du har ju en liten resa att göra för att bli accepterad in i den våta, rosaskimrande värmen som råder i mitt lilla paradis. Kyss... 
  • NOEL75
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-01 10:06:06 följande:
    Killar, ni snackar bara! Kan ni inte lägga upp nån het bild, för att glädja en stackars sjukling? *ser ynklig ut*
    Jag är tillfälligt invalid...så jag har lite svårt....om vi inte skall börja köra reprisrace i tråden...
  • NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:18:28 följande:
    Ja... läste något om ett bandage och frysta gifflarFlört. Men bara för att du har gjort illa baguetten kan du väl posta en bild på din tvättbräda Drömmer??
    Baguetten står tack och lov stolt och stadigt även under denna lilla motgång. Problemen sitter längre ner. Det kan fungera med mutor om du är väldigt sugen på att jag skall göra denna stora uppoffring.... Vad har du att erbjuda??
    Dockan 82 skrev 2013-10-01 10:24:15 följande:
    Jag sa ju åt dig att skruva fast sexgungan ordentligt i taket och inte leka i den själv! Att du aldrig lyssnar.... ;)
    Ja men va fan. Det var ju någon som hade snott mina pluggar, så jag fick chansa på att opluggat skulle funka.
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:26:16 följande:
    Haha! Jag får delvis ta på mig skulden Obestämd. Lovade att jag skulle titta till honom efter ett tag men glömde bort så han försökta trassla sig ur på egen hand och sen gick det som det gick Foten i munnen.
    Hur kunde du glömma mig?? Var det du som snodde pluggarna kanske??

• NOEL75
    Dockan 82 skrev 2013-10-01 10:29:57 följande:
    Mm... Jag hörde honom inifrån garderoben, lät ungefär som en schimpans som blev infångad mot sin vilja. Men eftersom jag som den goda slav jag är har lovat att inte gå ut utan tillåtelse så fick jag vackert sitta kvar.
    Men vafan. Skall man behöva ha ett toalettlarm i lekrummet för att du skall fatta?? Du sitter och kurar i garderoben och den andra leker med pluggar i ett rum intill. Vilka är det som påminner mest om chimpanser i det här sammanhanget egentligen??
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:33:32 följande:
    Haha ja det var just det läte som fick mig att avbryta det jag höll på med Oskyldig och faktiskt förstå att han satt i en rejäl knipa Skrattande. Nästa gång det händer är det kanske bäst att du bortser ifrån de regler som finns..... nu blir vi ju alla utan "rajtantajtan" ett tag framöver Skrikandes.
    Ni blir inte utan!! Vi skall ändra lite i rutinerna bara....
    Dockan 82 skrev 2013-10-01 10:35:59 följande:
    Jag vet :/ Tur det finns reserver att ta av! Men ingen är ju så bra som vår Noel... Och du kanske inte ska glömma den stackarn nästa gång, han blir ju så till sig så fort han blir insläppt i det rummet. ;)
    Precis.... så skall det låta. Ingen är så bra som vår Noel!!
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:38:38 följande:
    Efter det inträffade har jag numera satt hänglås på dörren till "lekrummet"Flört. Nyckeln kvitteras ut efter noggrann genomgång av säkerhetsföreskrifternaCool .
    Herregud... vad sexigt det lät... Först går vi igenom säkerhetsföresrkifterna...sen kan vi knulla... Nej nån måtta får det vara. Du är entledigad som säkerhetsombud... Vi kör oskyddat det kan inte bli mycket värre nu... Cool

• NOEL75
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 10:28:25 följande:

Ja, jag vet att jag kanske ska sluta med det men jag tycker att det är värre att säga att ALLT ä snyggt för då skulle inte jag känna mig utvald om du förstår vad jag menar. Men jag aldrig sagt att nån är ful väl? Jag har mycket svårt för män som tycker att allt är snyggt däremot.....Skrattande

Äh...IRL är jag gift och har ett underbart sexliv med en man som klarar av mig. Men det räcker nog med en fru för honom...annars hade han fått sluta jobba.   

Men är det verkligen ett paradis hos dig...du jobbar och så ska man sitta där och vänta tillsammans med andra fruar och sen när du kommer hem ska du fota dig själv och sen kanske man får sex en gång i veckan? Låter inte det ganska tråkigt?   
    Nej, det är värre att säga saker som kan såra än att säga att allt är snyggt. Man behöver inte säga att allt är snyggt. man kan knipa när man inte tycker det.

En man som klarar av dig. Låter inte direkt som att han överpresterar Tungan ute.... Du behöver fler män alltså...

Hur det är hos mig har du nog svårt att föreställa dig. Du har aldrig upplevt något liknande och du har ett tufft antagningsprov framför dig för att få möjlighet att uppleva det.... Flört

Så när kommer första fotot då?? Vi har ju väldigt höga förväntnigar nu. Hoppas du inte gör oss besviken... 
  • NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:50:54 följande:

Vad vill du att jag ska erbjuda Drömmer?
    Pluggar........... nä det har jag gott om själv så jag behöver inte stjäla någon annans Oskyldig
    Tja du kan ju gå in och sätta dig i lekrummet en stund och fundera på vad du har som jag skulle uppskatta Oskyldig..

Nej, du var inte min huvudmisstänkte just för att jag visste att du har en väldigt ambitiös verktygslåda själv, men sen insåg jag att du säkert ville säga mig något genom denna stöld...
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 11:01:42 följande:
    Ska du leka själv så har jag nyckeln..... något annat har jag inte påståttObestämd.
    Jag leker inte själv... Det vet du mycket väl! Ingen mening med att spela Jungfru Maria i det här sällskapet...

• NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 11:15:29 följande:
    Okey... tar mig en svängom i rock-ringarna så länge.... ska nog komma på något lockande Drömmer.

Har sett bildbevis på när du leker med dig själv men väljer att bortse ifrån det idagTyst.  
    Du måste blanda ihop mig med någon annan.... Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden