• NOEL75

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-10-15 13:17:21 följande:
    Kan tänka ut en massa olika undersökningar som du skulle kunna få utföra på mig Drömmer.
    Tror jag får ta med mig min största verktygslåda då, så att vi inte missar något... Kyss
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 13:23:25 följande:

Mmm glöm inte släggan bara Skrattande.
    Fan just det ja... Släggan var det ja och här kommer jag med det lätta artilleriet... ett ögonblick får gå och byta verktyg...

• NOEL75
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 13:26:45 följande:
    Kyss
    Du är saknad du-vet-var! {#emotions_dlg.flower}
    Jag vet precis var.... Oskyldig Men jag är inte säker på att vi tänker på exakt samma sak
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-15 13:28:18 följande:
    Är det här du är när jag behöver dig :P
    Du vet att jag gör mitt bästa för att komma när du behöver mig, men ibland är du väldigt svår att hitta ....Kyss
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 13:29:04 följande:
    Men NOEL nu blir jag skrajSkäms.......... släggan har du väl ALLTID med dig Förvånad??

Jag vet var men det dröjer nog om någonsin mer GråterFlört.
    Ehh...aha...menar du fyrverkerisläggan.... ja det är väl klart att den är med, svår att glömma liksom. Trodde det var mer avancerade behov som krävde engagemang av lössläggan som du hade i åtanke...
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 15:14:47 följande:

Hjäääääääääääälp.............. nååååååååågon Drömmer!! Det var mer krut i den där ryssen än vad jag anade Skrikandes!!
    Får känslan av att jag missat någonting väldigt viktigt.... Obestämd
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 16:46:01 följande:

Det beror på vad man prioriterar Flört!
    En kvinna som jag reder sig alltid Cool!! 
    Mmm är inte det minsta orolig för att det inte skulle gå bra för dig...Du kan nog knixa dig ur det mesta med lite kvinnlig list och skönhet...

Grymt snygg bild igen dessutom  
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 17:45:32 följande:
    Oj det var värst Oskyldig men har nog postat tillräckligt för idag Tyst.

I dom lägen jag inte tar mig ur situationen är det för att jag väljer att inte göra det........ typ fastkedjan i någon hunks säng Flört.

Hmm ja men det kostade SkrikandesFlört!!

Haha ok PPP- bra att veta framöver... ju mindre desto bätre alltså Drömmer!!   

Men hej på dig Tungan ute!!!

Nej precis! Är övertygad om att jag hade kunnat styra upp dig som jag vill...Men är också säker på att du hade uppskattat det.......Omöjligt att vinna där haha... Oskyldig...Fast det är ju en dubbelvinst på sätt och vis..Kyss
  • NOEL75

Tycker mig ana en negativ effekt av för mycket vin och ost i den här bilden.... Shame on me... Någon som är bra på att piska?

• NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-25 12:11:21 följande:
    Mindre ost- mer sex Flört!
    Låter som ett vettigt recept. Men det är ju svårt att hitta en tillräckligt utmanande sparringpartner på den fronten så att det verkligen biter... Frågan är om ens supermangon har vad som krävs... Oskyldig
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-25 14:10:21 följande:
    Med den iställningen förstår jag att träningen går sådär ObestämdFlört. Du får väl ge mig en chans att visa mina skills innan du dömer ut mig helt Drömmer.
    Okej sexy!! Men lova att inte slösa min tid bara... Tror det krävs en ganska extrem intensitet för att hamna på rätt spår igen. Det kommer bli väldigt, svettigt, varmt, hårt, darrigt och uttömmande i slutändan....med många repetitioner...Kyss... Jag har väl aldrig nekat dig några chanser att visa dina skills?? 
Svar på tråden Helkroppstråden