• NOEL75

Helkroppstråden

Dockan 82 skrev 2013-10-10 16:02:26 följande:

Mmm Dockan!! Härligt att se att du håller stilen Baby!! Läcker som få !! Puss på dig!!... och smisk såklart Oskyldig
  • NOEL75
    Dockan 82 skrev 2013-10-10 16:19:05 följande:
    Tack snygging! Tycker det är tomt utan dig, har Noel abstinens...

Aj då! Låter inte bra... Hög tid att jag fyller ditt tomrum igen då baby  Oskyldig... Känner att jag missköött mitt harem lite det sista.....
  • NOEL75
    Dockan 82 skrev 2013-10-10 16:40:57 följande:
    Oh ja, det finns tomrum att fylla och olydig har jag varit också.. Har varit utanför garderoben utan ditt tillstånd t.o.m..
    Herregud!! Här tiggs det smisk mitt på klara dagen!!  Demon
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 08:52:42 följande:

Undrar om inte Mango är min favoritfrukt....Kyss
  • NOEL75
    Tom Araya skrev 2013-10-15 04:52:12 följande:
    Du som är ung borde väl om något ha bättre för dig, lättare att få partners o.s.v.

Det är vi som är färdigutbildade, etablerade på arbetsmarknaden, har råd med nyare och mindre underhållskrävande bil, dragit ner på att hänga ute med polare på krog, fik och fest, inte har små barn, har väletablerade förhållanden eller lever som frånskild på äldre dagar, mm som rimligtvis har mer tid att sitta hemma framför datorn och surfa.
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 10:08:49 följande:
    Det kan bara du svara på Drömmer!
    Japp, så är det!! Mango, banan och lite passionsfrukt på toppen av det...Grunden för en riktigt fräsch smoothie...
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 10:17:37 följande:

Haha ja det låter det som....... du om någon vet ju hur ett lyckat recept ska se ut Glad.
    Jaså du känner mig såpass bra ! Det ante mig. Inte varje dag jag hoppar till av mangobegär... Hade inte haft något emot att demonstrera mina smoothie-kunskaper lite närmare
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 10:47:09 följande:
    Det enda jag vet att mango inte är bra för är att mannens säd kan smaka lite konstigt så vi kanske ska satsa på annanas istället Drömmer.
    Är det sant!! Det var mer än jag visste... Herregud, dåliga nyheter. Absolut, du kan välja din favoritsmak i så fall ..Hört att honungsmelon skall ha en väldigt positiv effekt på smaken också, men ananas är väldigt gott. Kanske blir lite pinacolada smak på säden om vi har riktigt tur haha.
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 10:49:27 följande:

Fortsätter i svart/vitt

Mmmm.... tjusigt!!! Kyss
  • NOEL75
    Dockan 82 skrev 2013-10-15 10:56:55 följande:
    God förmiddag! Skulle behöva motivation att plugga men fastnar här istället..
    Herrejäklar Dockan!! Det där knepet med självutlösare är verkligen effektivt!! Du vet hur jag älskar den vyn haha...
Svar på tråden Helkroppstråden