Inlägg från: niceelinice |Visa alla inlägg
  • niceelinice

Helkroppstråden

Max skrev 2013-01-14 19:34:47 följande:

Denna veckas måndagsbidragSkrattande

Ohhh, sexigt Kyss
  • niceelinice
    Max skrev 2013-01-14 19:46:43 följande:
    Mycket fin, snygg klänning och kropp, SO HOT!

Tack så mkt =) Finns lite mer avklädda bilder på mig oxå i tråden, men det kan vara kul att skicka in nån påklädd bild oxå ;) Börjar väl vara dags för ngt mer avklätt igen kanske Flört
  • niceelinice
    Scarlet 0007 skrev 2013-01-14 19:33:43 följande:
    Bra tips. Killade på Nelly och där finns det många fina klänningar från det märket.
    Ja, jag har många klänningar därifrån...kan aldrig bara köpa en Flört
  • niceelinice

Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

• niceelinice
    Alexia skrev 2013-01-14 21:00:47 följande:
    wow, borde vara förbjudet att ha så snygg kropp, inte schysst mot oss andra ;) kram
    Oj, tack tack Skrattande Tänk dock på att jag är precis som er...inte alls nöjd över min kropp.
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:00:50 följande:
    För tusan, ta bort bilderna  Glad  Jag sitter på jobbet, det går inte att titta på något så vackert här
    Hehe, tack så jättemycket...men det är väl inte illa att få sitta på jobbet och studera tjejer Flört
    Max skrev 2013-01-14 21:01:33 följande:
    Wow, du är verkligen såååå fin... Vilken fin kropp du har
    Tack tack...och desamma om din Flört
    Anonym skrev 2013-01-14 21:03:45 följande:
    Gaaaaah, det är en SÅN rumpa jag vill ha! Vill, vill, vill! Skatta dig lycklig med den bakdelen ( schysst övrig kropp också) om jag vore dig, skulle jag gå i string endast, var dag. Seriöst.
    Tack...men jag tyckte inte alls att min rumpa gjorde sig rätt på denna bild...den ser trött, hängig och tråkig ut. Mer rumpträning =)
    Shorona skrev 2013-01-14 21:05:28 följande:
    Dina bilder har inspirerat mig till att ta tag i träningen igen. Tack! Du har en jättefin kropp och jag hoppa jag kan komma någorlunda i närheten av din form!
    Vad kul! Såklart du kan komma i samma form som mig, och mycket bättre oxå =) Lycka till =)
    Anonym (50+) skrev 2013-01-14 21:08:50 följande:
    Du har en fantaskt snyggt deffad mage, lagom med synliga rutor! Det jag tycker är allra snyggast på dig och som inte syns på denna bilden är vaderna. Perfekta! Rumpan, som verkar vara din Akilleshäl, tycker jag är nästintill perfekt, men okey lite mer put skulle inte göra den fulare......
    Din kropp är nästintill perfektion enl. mitt skönhetsideal, det enda jag skulle vilja ha lite mer av är axel- och armmuskler. Får man fråga hur lång du är?  
    Lite bättre mage hade jag önskat, det är fortfarande kvar lite snaskfett längst ner =) Och vaderna är jag oxå nöjd över, de är snyggt när jag går i högklackat =) Jag tränar hårt just nu på armar/axlar, har aldrig haft desto mer styrka i dessa så det känns som att det tar väldigt lång tid att bygga upp bredd där...men jag arbetar på det. Jag är ca 165 cm lång, väger atm 51 kg men hade kunnat gå upp till 55 kg så länge det är i muskler och inte fett Flört
    A82 skrev 2013-01-14 21:19:38 följande:
    vilken otrolig kropp du har. lite avis blir jag allt.... 
    Tack =) Din är oxå riktigt fin Glad

• niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-14 21:29:55 följande:

Har du ju rätt i faktiskt, får försöka se det så. Inte avundas, utan sporra mig själv till att försöka forma baken till mitt ideal. Gå på röv bootcamp. Träna som en tok. Dvs, mer än jag redan gör...pust å stön...kan ju lägga in silikon, i och för sig, men vägrar. Och hur göra med striae och celluliter? Slipa huden ner till gluteus maxus muskeln? Och sen låta nytt växa tillbaka, slätt och fint? Som sagt...om jag ändå aldrig börjat med dom där jäkla p pillrerna, som förstörde hela min butt, det var verkligen rrrrrrriiiiiiippppp, piskrapp över hela skinkorna, på bara några månader. Vill varna andra unga tjejer, var väldigt försiktig med p piller och hormoner i allmänhet.

Jag har ätit p-piller från det att jag var 13 år, alltså i 15 år. Ja, jag hade ett uppehåll på drygt 1 års tid då jag fick barn, men sen var jag tillbaka igen.
  • niceelinice
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 10:17:10 följande:
    Har skummat igenom tråden och inte mycket imponerar på mig, men den här kroppen var för jävligt fin. Dom där små toppiga brösten skulle jag ge min högra hand för. Jag har själv silikon (d-kupa) men hade aldrig opererat mig om jag hade haft så toppiga små duvungar som du ligger inne med. Själv hade jag din storlek på brösten men hängande taxöron. Får man fråga vad du tränar? Du skulle bli ännu snyggare om du tränade lite mer styrka, men som sagt - som du ser ut nu så kan det inte bli så jättemycket bättre. Jag blir nästann bisexuell!

Oj, den här kommentaren hade jag helt missat. Har inte varit inne här nått ihelg så det tog ett tag att sedan gå igenom alla sidor, antar att det är därför. 

För det första, tack så jättemycket =) Jag är sugen på att operera in silicon, c-kupa kanske. Mina bröst har aldrig blivit hängiga, trots barn, så det är jag glad för. Men sedan jag började träna mycket så har brösten nästan försvunnit. I höstas har jag tränat hemma, Insanity Workout, har laddat ner ett 60-dagars program. Aldrig slutfört det dock men det gav mig grundstyrkan jag behövde. Har nyss börjat träna på gym med mer vikter. Är inte rädd för att ta i för mycket då jag tror att jag kan ha svårt att få "för mycket" muskler. Jag vill gärna ha mer muskler. Har även börjat dricka proteindrinkar 1-2 ggr/dag och äter kreatin varje morgon så förhoppningsvis kommer jag nå mitt mål nångång iaf =)

Jag är riktigt imponerad över din kropp oxå, så vill jag oxå se ut när jag kommer upp i den åldern =) 
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-14 22:14:04 följande:

Fick du inga biverkningar alltså, som striae? Lycko dig. I mitt fall var det nog så, jag var väldigt mager, började med p piller som 18 åring och hormonerna gjorde så att höfter och sånt växte, väldigt snabbt, huden hann väl inte med. Undrar alltid hur jag sett ut idag om jag aldrig börjat, men, men...

Nä, inga som helst biverkningar. Jag var smal när jag började, men i tonåren blir man ju lätt lite extra kroppsfixerad så då fick jag ju för mig att banta och gjorde det till och från hela tonåren. Kanske var därför. Men har inte gjort det sedan dess och inte heller gått upp desto mer i vikt...förutom när jag fick för mig att äta mycket snask. Vägde väl 58 som mest då.
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:30:12 följande:
    Hur kan man vara så fin?! Skulle lätt dödat för din kropp!
    Oj, tack så mycket =)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 22:30:23 följande:
    Det gör absolut ingenting att du glömde ta på dig för din kropp gör sig bäst i födelsedagskostymen. Flört Solig

Haha, tack tack så snäll du är =)

• niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-06 20:09:46 följande:

Jag gör en för laget! Känns dock som att man gått upp något kilo nu de senaste dagarna då jag syndat ordentligt med choklad.. Det är ju för gott för att kunna motstå!!!

2 kids har även bott i mig men inte påverkat min kropp speciellt mycket!

Men..vad är det jag ser?? Du har ju redan en nästan likadan kropp som mig. Inte mycket som skiljer....ja du har mindre höfter än mig...och större bröst ;) Riktigt fin =)
Svar på tråden Helkroppstråden