Inlägg från: niceelinice |Visa alla inlägg
  • niceelinice

Helkroppstråden

Anonym (wow) skrev 2013-01-15 13:21:05 följande:
    Kan aldrig bli för mycket svank ;)
    sådär ska du stå naken i duschen. han kommer upp bakom dig.. 

Har väl prova på det några gånger, men då måste jag stå på tå eftersom jag är så kort ;)
  • niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:29:26 följande:
    Jag vill jobba på din arbetsplats Drömmer

Det tror jag, jag njuter då iaf ;) Jag är badmästare (badvakt) så det låter inte så speciellt men man ser mycket fint under arbetsdagarna så det är rätt najs iaf =)
  • niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:35:47 följande:
    Vänta..... jag ska bara leta upp mina badbyxor. Sa jag att jag inte kan simma? Om jag nästan skulle drunkna där, skulle du rädda mig genom mun mot munmetoden Drömmer

Tro det eller ej, men du är faktiskt inte den första som har sagt det åt mig ;) Men jag är en bitch när jag bestämmer över poolen så jag blev smått förbannad och körde upp honom, han fick inte koma tillbaka fler gånger den dagen =) Fast vad jag säger är ju helt beroende på hur personen i fråga ser ut ;)
  • niceelinice
    Anton Chigurh skrev 2013-01-15 13:36:56 följande:
    Det är just det jag gör, Linice, nåt så inåt helvete, å det skapar vissa koncentrationssvårigheter när det kommer till jobbet. Och det är ditt fel.

Haha...kul att höra att jag skapar koncentrationssvårigheter...det gillas ;) Får väl se till att posta nått spännande varje dag så du får fortsätta ha dina koncentrationssvårigheter Flört
  • niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:44:19 följande:
    Men.... jag höll ju nästan på att dö under vattnet.... Rynkar på näsan  Drömmer  Hjärta

Såklart hade jag räddat dig, och gjort mun mot munmetoden. Det är ju det jag är till för ;)
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 13:50:41 följande:
    Oj vad vackert !

Tack så mycket =) Av alla era kommentarer så börjar jag faktiskt snart känna mig nöjd över rumpan. Såklart ska den ju bli snyggare, men jag börjar känna att jag inte tycker att den är svinful längre iaf =)
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-15 15:25:48 följande:

Nytt försök...

Jaha, det är sånt här man missar när man loggar ut och far på gymmet...damn it, du är het! Varför träffar jag aldrig såhär heta grabbar när jag gymmar? Du kanske får flytta hit och börja gymma med mig ;)
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-15 15:01:35 följande:
    Din svank är suverän men den syns mer om du tar bilden snett bakifrån.
    Tom Araya skrev 2013-01-15 15:04:05 följande:
    Låter som ett förjävla bra jobb. Solig

Tack =)
    Det finns bara ett ställe i hela lägenheten där jag kan ta foton med sytemkameran själv. Placerar upp den på en torkställning och står vid sovrumsdörren, så om den är snett är det inget planerat iaf. Har försökt få rakt bakifrån.

Ja, jobbet är rätt najs =) 
  • niceelinice
    Fredrik38 skrev 2013-01-15 16:57:29 följande:
    Nytt försök... be gentle....  ;)

Snyggt! Riktigt fin kropp...hade velat känna på de där magrutorna ;)
  • niceelinice
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:42:21 följande:

hehe ok vem försöker du lura? jag har läst mkt psykologi, fundera ett litet steg till.....Vad tror du själv att anledningen är till att du lägger in bilder här? för vilkens skull? Jo för att du vill höra att du ser bra ut...och varför behöver du det?

För mig kan jag säga att du har helt, helt rätt. Jag har jättedålig självkänsla, har alltid haft det och alltid tyckt riktigt illa om min kropp. Visst hade jag kunnat uppsöka psykolog, men det här är ju mycket billigare Flört Genom att lägga upp bilder här och få fina kommentarer (vare sig de är sanna eller inte) har jag äntligen börjat tycka att min kropp ser ok ut. Och såklart är det ett bekräftelsebehov jag har. Det är anledningen till att jag i min ungdom har haft sex med så många killar som jag haft, för att få deras bekräftelse. Men nu när man är äldre så känns det här som ett mer hälsosamt sätt att få sin bekräftelse ifrån!
  • niceelinice
    MrAlpha skrev 2013-01-15 17:42:43 följande:

Ngn som hänger med på en dusch ??

Hade gärna hängt med dig i en dusch ;) Sexigt =)
  • niceelinice
    bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...

Har en 6-åring hemma, när jag har gjort hemmaträning (insanity workout) har han varit med och försökt träna med mig. Har varit en rolig grej vi gjort då träningen inte blivit för sent. Annars har jag kunnat träna efter att han har gått och sova på kvällen. När han var typ enn halvår höll jag till på gymmet då och då, det blev ju inte några superlånga pass men ca 40 minuter var han nöjd. Han låg i bilstolen och sov mesta delen av tiden, satt jag i något maskin kunde jag gunka bilstolen med foten samtidigt som jag tränade. Det mesta går, bara man vill tillräckligt mycket =)
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-15 18:32:32 följande:
    just ja, det skulle jag ju fråga, vad innebär insanity workuot? låter väldigt intressant.

Det är sjukt bra träning, du både brännde sjukt mycket fett och samtidigt bygger muskler i hela kroppen. Från början är det jätte, jättejobbigt. Jag fick ta flera pauser, men jag blev starkare och nu njuter jag faktiskt av svetten som rinner nedför hela kroppen, hur sjukt det är kan låta =)

Här hittar du info och en film och programmet: http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/best_sellers/insanity.do 
  • niceelinice
    Lakey69 skrev 2013-01-15 18:54:38 följande:
    Grymt imponerad av din vältränade kropp! Den skåran längs ryggraden mellan "filéerna" är bara för grym.
    Snyggt och bra jobbat!

Tack så mycket =)
Svar på tråden Helkroppstråden