Inlägg från: niceelinice |Visa alla inlägg
  • niceelinice

Helkroppstråden

Bonnevier skrev 2013-01-14 22:44:02 följande:
    WTF. Hahahaha du måste skämta?! Jag tycker det skiljer oerhört mycket. Tycker ju jag har breda höfter som fan. Kanske bara bilden som missvisar. Å sen just på denna bild tycker jag att jag ser pluffsig ut. Det är väldigt fashinerande (stavas?) att se hur olik syn man själv har på sig själv jämfört med andra. 

Haha, ja verkligen olika syn ;) Pluffsig? Vart är du pluffsig nånstans? Du har ju jättefin kropp.
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:55:01 följande:
    Tack vad snäll du är! Din kropp är ändå min drömkropp och tack vare dina bilder har jag fått mer motivation att börja träna! Dock blir det bara hemmaträning än så länge. Så svårt att komma iväg när man har en man som jobbar mycket, 2 kids och ett hem som ska skötas. Men nån gång ska jag fan börja gå på gym, tills dess får jag träna hemma!

Ok, ja vad bra att jag gett dig motivation då ;) Jo, det är jobbigt att ta sig tid att fara på gymmet. Tar så lång tid. Nu jobbar jag i samma anläggning som ett gym och får träna gratis där så då är det lättare att få tid att fara dit. Men annars har jag ju bara kört insanity workout, 40 minuter, 6ggr/veckan, så det har man ju oftast tid med. Inte för att jag var så bra på att hålla det där med 6 ggr/veckan då, men 3-4 ggr kanske =)
  • niceelinice
    Charlotte M skrev 2013-01-15 00:30:38 följande:
    Första ordet som dyker upp : Perfekt. Oj så snygg du är.
    Tack Skrattande
    Fotografen skrev 2013-01-15 08:26:29 följande:
    Snyggt. Snygg mage, snygg ryggtavla, snygga ben, snygga axlar, snygg rumpa, snygg midja snygga naglar, missade jag något.... ja hela du är snyggKyss
    Oj, tack Skrattande Ser själv många fel men det är kul att ni inte gör det =)
    Mattias39 skrev 2013-01-15 09:20:35 följande:
    Herregud!!! Tungan ute
    Vilken otrolig krop pdu har...så fantastiskt sexig att du numera lär vara hela Sveriges våta dröm...iaf är du i min... Flört
    Tack så mycket =) Kul att vara i dina våta drömmar, hehe Flört

• niceelinice
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott.

Gud vilka bröst...ge mig ;) Superfin!
  • niceelinice
    A82 skrev 2013-01-15 10:56:54 följande:
    Oj, tycker du? Brösten är den kroppsdel jag är minst nöjd med just nu och har bestämt mej att ta lite hjälp utifrån för att fixa till.....

Nej, det ska du verkligen inte göra. De är ju superfina!
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 10:52:46 följande:
    Riktigt riktigt fin front! baksidan visar du inte upp helt fördelaktigt, den är nog finare än du får den på bilden. Du ska böja överkroppen lite framåt och svanka lite så skulle rumpan gå från fin till kalas fin!

Det tränas enhel del va?

Tack så mycket =) Nä, rumpan gjorde sig i rätt på bilden. Tror det krävs ännu mer träning för att den ska vara fin oavsett hur jag står ;) Ja, jag tränar en hel del. Just nu ligger jag väl på ca 5-6 ggr/veckan.
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 10:52:46 följande:
    Riktigt riktigt fin front! baksidan visar du inte upp helt fördelaktigt, den är nog finare än du får den på bilden. Du ska böja överkroppen lite framåt och svanka lite så skulle rumpan gå från fin till kalas fin!

Det tränas enhel del va?

Anonym skrev 2013-01-15 11:34:34 följande:

Du är fin, förstå mej rätt gillade din rumpa men en bild är alltid en bild, den går att göra så den blir som man vill, och då menar jag inte photo shop.

Kör du Benböj, lårcurl, höftlyft, höftlyft med ett ben utsträckt , rumpspark? Tränade upp mitt exs rumpa utan att hon visste om det, jag la upp övningar och hon körde efter ett tag så började hon inse vad som hände framför spegeln och undrade om det var min tanke att hon skulle träna rumpan :D

Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?

• niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:41:51 följande:

AAAAAARGH.....det  är INTE för mycket svank....!!! Jävlar, vilken sexig rumpa du har!!! Vill känna på den också, faktiskt... Tungan ute

Hehe, tack så mycket =) Men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta ;) Efter gårdagens rumppass så är den just nu ännu hårdare och fastare än i vanliga fall Flört
    Anton Chigurh skrev 2013-01-15 12:42:39 följande:
    Du får fan sluta posta sånna här bilder, Linice. Åtminstone när jag sitter på jobbet.....

Jag tror inte ytterligare kommentarer behövs !!!

Eller jo. Du har redan drömrumpan. 

Är det inte roligt att sitta på jobbet och studera sådana här bilder? Nå tror jag du njuter, Anton Kyss

• niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 12:57:29 följande:
    Precis den posen :)
    Anonym skrev 2013-01-15 13:00:11 följande:

Jäklar vad snål med komplimanger jag var när du lägger upp en tok fin bild.

Vilken rumpa och kropp du har, du är tok läcker! önskar att jag fick se mer (och faktiskt att jag fick känna också)

Tack, men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta =) Så bra, då vet jag hur jag ska fota rumpan i fortsättningen ;)

• niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:17:57 följande:
    Du har en fantastisk kropp nice Glad  Är du så brun som det ser ut på bilderna? Härlig färg i alla fall

Du ska fotografera rumpan mer från sidan tycker jag 

Jag är så brun på riktigt. Jag får sola, simma och träna gratis på jobbet...även under arbetstid, så jag tar tillvara på allt gratis =) Dessutom får jag springa in i herrarnas dusch- och omklädningsrum hur mycket som helst under dagarna så det skadar ju aldrig ;)
Svar på tråden Helkroppstråden