Inlägg från: ooOO MM OOoo |Visa alla inlägg
  • ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Fjärilvingad- ha en fin dag du med. Ser din tatuering på armen... Ser fin ut :)

• ooOO MM OOoo

Fjärilvingad- lustigt. Jag har oxå en tatuering men på skuldran... Där är oxå en fjäril som har väldig stor betydelse för mig...

• ooOO MM OOoo
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-07-17 11:33:49 följande:
    Problemet är att vi inte lyckas attrahera någon att njuta med.
    Letat på fel ställen kanske..:) Kram
  • ooOO MM OOoo

Synd man inte kan sätta in bilder via mobilen... hade kunnat bli mer bilder tagna spontant..;)

• ooOO MM OOoo
    Gastkramaren91 skrev 2013-07-17 12:04:34 följande:

Något mörk bild till skillnad från dagens soliga väder! Blir till att sitta och läsa på balkongen idag. :D (något mer påklädd dock)
    Nice..:)
    Mycket insyn på balkongen eller? Badshorts kan man ju sitta med... foto då i solen vore trevligt.
  • ooOO MM OOoo
    Gastkramaren91 skrev 2013-07-17 14:04:28 följande:
    Tack. :)
    Nja inte speciellt, nästan heltäckande balkongräcke samt 2:a våning. Men jag funderar på att sitta i parken istället, blir nog till och med bättre bilder där, om jag nu fotar något. :)
    Då går det ju att fota på balkongen..:) Ser fram emot bilder, var det nu blir någonstans.
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:16:15 följande:

En liten kamera, fick inte plats med mer
    Oj vilken bringa..;)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:59:28 följande:
    Ha ha, fick liksom välja, magen eller bringan, fick inte plats med båda två:)

Då kommer det mer bilder snart då..:))
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 15:04:14 följande:

Ha ha, det ska jag nog bespara er, du vet, man ska sluta när man är på topp och dessa fina kommentarer som ni bidragit med, var det länge sedan jag hörde, eller ja, vet inte om jag någonsin hört det, men men, bättre sent än aldrig.

Herregud, vem är perfekt?
    Så fram med mer bilder...:))
Svar på tråden Helkroppstråden