• killen

Helkroppstråden

Anonym (Morgan) skrev 2015-03-11 20:20:44 följande:

Nej, nej, nej så fel det blev där. Glass ska det stå.

Ser hellre inga bilder alls än sönderspammade OT. Men de kanske bara e jag :)

Och postar vi grabbar på våra kroppar så kommer nog kvinnorna med att posta bilder så länge det hålls god ton :)

Sen gillar man bilden kan man ge en komplimang gillar man den inte så e man tyst :)
  • killen
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-12 08:47:20 följande:

Bidrar med en lite äldre bild, hoppas följer andra efter och bidrar,  så att tråden återfår sitt liv igen istället för en massa tjafs!

(och god morgon Pillare! )

God morgon :) trevligt me Fina bilder :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 15:08:37 följande:

Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er ) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! 

Så nu är det upp till er o posta en massa också!

Puss & Kram

Riktigt fin :) har du vart med förr ? ;)

Puss O kram
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:44:56 följande:

Mina nylon? Tack! Ja det kanske kan hända?! Längesen... 

Välkommen hit igen :) alltid kul med återvändare även om de va längesen. Hoppas på få se mer av dig framöver :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 19:08:55 följande:

Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! Nja, det kommer nog inte komma så mycket mer inte just nu i alla fall.  Fick låna ett konto bara för att lägga in en bild då det inte har hänt så mycket på ett tag!  Tycker att det vore tråkigt om tråden dör ut.  

Vid mycket otur kanske jag nästa gång lägger ut den osminkade sanningen... 

Då har vi inte otur utan Jakpot ;) snäll kompis du har som lånar ut konto. Tacka kompisen från mig. Får se om kanske kan ta nån bild ikväll o lägga upp som tack. Men vackra kvinnor behövs här :) puss o kram
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 19:40:23 följande:

Hahaha, sant!  Ja, han är snäll min sambo... Sen att han inte visste om det förrens det var försent är en annan femma! 

Haha hoppas du inte straffas för hårt bara :p

Jag vet ju hur man straffar folk :p
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 20:08:21 följande:

Även om jag troligen är bäst på straff, så får vi kanske hoppas att han inte upptäcker att jag sitter på hans FB ikväll! God kväll! 

Okej du e bäst på straff för du vidareutveckla mitt straff :p. :) Va du blitt olydig på senare dar :p
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 20:38:00 följande:

o jag gjorde det bra! 

Näej, jag är en snäll flicka nu för tiden. Har ju tom tagit bort min FL profil! 

Men det känns som det börjar bli dax för en ny tror jag! 

Bara jag som tyckte du va snällare innan du tog bort profilen :p? Tycker med de snart dags för ny. :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 21:06:28 följande:

Nu blir jag tydligen av med datorn.  Men tack för att ni hjälpte mig fördriva kvällen lite! 

Puss o Kram till nästa gång. 

Tack de samma o välkommen åter :)
  • killen
    Anonym (lexus) skrev 2015-03-16 21:42:50 följande:

Så här ser en riktig kvinna ut!

Äkta naturliga kvinnor är vackra :)
Svar på tråden Helkroppstråden